poisk-tekstyНескладно зробити видимий на сторінці текст дружелюбним для пошуку, проте багато сайтів стикаються з цією проблемою. До текстових стилів, які не можуть бути проіндексовані пошуковими системами, відносяться:

• Текст в Java додатку або файлі Macromedia Flash

• Текст у файлі зображення – jpg, gif, png і пр.

 • Текст, доступ до якого можна отримати тільки після заповнення форми або іншої дії на сторінці.

Якщо пошукові системи не бачать текст сторінки, спайдери не зможуть обробити її і контент не буде проіндексований. Таким чином, відвідувачі не зможуть знайти його.

Таким чином, написання дружнього для пошуку тексту у форматі HTML є важливим для ранжирування та індексування. Якщо ви змушені використовувати формат, який ховає текст від пошукових систем, спробуйте використовувати правильні ключові слова і фрази в заголовках, тегах title, URL, назвах зображень і файлів на сторінці.

Не переборщити з цією тактикою і ніколи не намагайтеся заховати текст (зробивши його такого ж кольору, як і фон, або використовуючи трюки CSS).

Навіть якщо пошукові системи не засічуть це автоматично, конкурент може легко повідомити пошукову систему про спам на вашому сайті, що може призвести до повного видалення Вас з індексу пошукової системи.

Поряд з цим необхідно пам’ятати, що пошукові системи визначають слова і фрази в документі, щоб витягнути величезні обсяги інформації про сторінку.

Написання хороших текстів для пошукових систем – це і мистецтво, і наука (оптимізатори точно не знаю технічні методи того, як пошукові системи оцінюють тексти при ранжуванні), яка може бути взята на озброєння для досягнення кращих результатів при ранжируванні.

За загальним правилом, для оптимізації тексту на сторінках застосовуються такі правила:

• Зробіть основне слово / фразу в документі помітною.

– Заходи, такі як щільність ключових слів марні (див. міф про щільність ключових слів), але загальна частота може допомогти при ранжируванні.

• Зробіть тематичний і якісний текст.

– Пошукові системи використовують складний лексичний аналіз, щоб допомогти знайти якісні сторінки, також як і група дослідників ідентифікує загальні елементи у високоякісних текстах.

Таким чином, добре написаний текст може забезпечити перевагу при ранжируванні, як і відвідувачів.

• Використовуйте оптимізовану структуру документа.

– Як правило, найкраща практика – слідувати журналістському формату – документ починається з опису контенту, далі йде обговорення загальних, а потім приватних питань.

Переваги цього методу можуть бути доведені. На додаток до цінності для SEO застосування цього методу сприяє створенню найбільш читаного і привабливого інформаційного документа.

Очевидно, в цьому методі немає необхідності там, де його застосування не підходить.

• Тримайте весь текст разом. – Багато оптимізаторів радять використовувати CSS, ніж таблиці, щоб забезпечити цілісність документа і запобігти розбивку тексту кодом. Цього можна досягти і за допомогою таблиць – просто переконайтеся, що розділи тексту (контент, реклама, навігація тощо) перебувають разом в одній таблиці або рядку, який немає занадто багато таблиць, розміщених в інших таблицях. Пам’ятайте, що розмітка тексту і використання ключових слів вже не має такого важливого значення для ранжирування пошуковими системами. Правильна структура і використання, розміщення ключових слів або розмітка можуть забезпечити невелику підтримку. А найкращий результат від сайту можна отримати тільки псля якісного аудиту сайту .