townotaТексти для сайтів повинні бути корисними для користувачів і оптимізованими для пошукових систем. Оптимізація контенту на увазі відповідність декільком нормативам, які в обов’язковому порядку відстежують роботи. А саме:

релевантність запиту;

унікальність тексту;

тошнота.

Нагадую, що я рекомендую дотримуватися діапазону від 4 до 8 по pr-cy.

Однак дуже часто в коментарях до статей або до навчальних вебінарів, які я проводжу, з’являється інформація, що топові позиції займають сайти поза цього діапазону. Я і сам періодично таке спостерігаємо. Так це можливо. Чому? Причини можуть бути різні:

Сайт з поганою «тошнотою» добре прокачаний по іншим факторам (ви ж знаєте, що їх більше 800 в Яндексі і більше 200 в Google).

Сайт випадково потрапив в топ і скоро вилетить в нього (таке можливо в Яндексі в результаті впливу алгоритму «багаторукий бандит»).

Щось ще, чого ми не знаємо. =)

Щоб зрозуміти, як саме тошнота впливає на позиції у видачі, я вирішив провести міні-дослідження і вивчили ТОП-10  Google по 2-м конкурентним темам.

Напрямки, які були обрані: пластикові вікна, вантажні перевезення.

Що в підсумку з тошнотою?

Зведена таблиця по тошноті сайтів з ТОП-10 видачі  Google:

top-10-plastukovi_vikna

 

top-10-vantagni_perevezenja

З 20 сайтів в 2-х різних тематиках 15 потрапляють в діапазон з рекомендованою тошнотою від 4 до 8, ще 3 перебувають поруч  (3-3,7) і 2 сайти суперечать загальноприйнятим рекомендаціям (1-2). Тож перевірте ваші тексти  тошнота може бути основним чинником ваших позицій.

Що все це означає і як з цим працювати?

По-перше, не робити ставку тільки на тошноту. Для цього займіться комплексним просуванням: оптимізацією сайту, закупкою якісних посилань, а також покращенням поведінкових факторів.

По-друге, загальноприйняті рамки по допустимій тошноті (від 4 до 8) я б зрушив на пункт вище (від 5 до 8). І дотримувався їх, тому велика частина проаналізованих сайтів все ж відповідає нормам.

По-третє, зверніть увагу на рахуно Переспаму, якщо він є. Якщо вся справа в розміщеному на сторінці активному каталозі, в якому перераховані однотипні назви, то це не так вже й страшно. Ймовірно, Google виділяє каталог як особливий тип контенту і допускає повторення в ньому ключових слів.

P.S. Удачі в просуванні сайтів. І нехай ваші тексти не тошнять від перебору ключів, а весь комплекс оптимізації буде виконаний правильно.