prosyvanja-saityПросування сайту в ТОП пошукових систем – процес трудомісткий. Щоб досягти гарних результатів, потрібно багато інтелектуальних зусиль, часу, грошей. А щоб не витрачати цінні ресурси даремно, слід провести попередню підготовку сайту. Це не складно, але підготовлений сайт просунути значно простіше.

Технічна оптимізація

Для початку розглянемо технічну оптимізацію сайту. Від цього безпосередньо залежить коректна робота ресурсу і видимість його в пошукових системах. Отже, перевіряємо, що у вашого сайту має бути налаштовані елементи

Налаштований 301-редірект з одного дзеркала сайту на інше (www.site.сom.ua -> site.сom.ua).

Налаштований robots.txt (налаштовані дзеркала, прописана карта сайту).

Наявність карти сайту для роботів (валідний sitemap.xml в корені сайту).

Сторінка контактів і картка товару розмічені за допомогою семантичної розмітки.

ЧПУ (всі адреси сторінок повинні бути на латиниці, в ідеалі містити ключові слова).

Правильно: https://www.taina.com.ua/rozkrutka-sajtiv-v-poshukovyh-systemah/

Неправильно: https://www.taina.com.ua/розкрутка-сайту-в-пошукових-систем/

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація сайту дуже важлива. Щоб підвищити свої позиції в пошуковій видачі перш за все, проаналізуйте конкурентів ТОПу.

При аналізі конкурентів потрібно дивитися на такі характеристики:

а. Аналіз конкурентів:

  • Дивимося назву сайтів КОНКУРЕНТІВ;
  • Аналізуємо мета теги опис сторінок і головної;
  • Аналізуємо тексти конкурентів на сайті;

Звертаємо увагу на наступні параметри:

  • розмір тексту (кількість символів з пробілами),
  • кількість слів у тексті,
  • кількість входжень ключового слова в заголовках,
  • кількість точних входжень (створити сайт),
  • кількість входжень в словоформах (створити сайт, створити сайт красивий сайт і т. д.).
  • Вносити правки в своїх текстах.

б. Аналіз текстів вашого сайту:

  • Сніппет вашого сайту має бути, привабливий і зрозумілий.
  • Унікальність вашого тексту повинно бути 100%.
  • Заголовки прописані в коді за допомогою тегів <h1> – </ h1>, <h2> – </ h2>, <h3> – </ h3> і т. д.
  • Пошнота тексту не перевищує 3%.
  • Текст має додаткову цінність для користувача.

Поведінкові фактори (ПФ) – глубина перегляду сторінки, кількість сторінок на користувача, тривалість перегляду

Без хороших поведінкових показників сайту зараз в топ не потрапити, тому встановлюють на сайті Гугл аналітікс, з її допомогою оцінює ПФ вашого сайт:

Загальний обсяг трафіку і конверсія сайт (конверсія повинна бути мінімум 3%).

Відсоток відмов (коли користувач закриває сайт менш ніж через 15 секунд після заходу на нього) не повинен перевищувати 20%.

Час, проведений на сайті (мінімум 1-2 хвилини).

Взагалі, що стосується поведінкових факторів – тут немає правильних даних, які можна вважати ідеальними показниками для будь-якого сайту. Але в загальному випадку, чим більше ваш сайт відповідає очікуванням користувачів, тим краще у нього буде поведінкові чинники.

Успіхів в просуванні!