wykatu-saitДля чого оптимізація сайту проводиться саме під пошукові системи, і що, власне, ці системи з себе представляють? Для деяких користувачів це питання залишилося без відповіді. Щоб заповнити цю прогалину, ми в простих словах спробуємо пояснити, що таке пошуковик (пошукова система), і як він пов’язаний з просуванням сайтів. З моменту запуску Всесвітньої павутини, її простори стали швидко заповнюватися різними сайтами і веб-сторінками, пошук яких став важким, через великий об’ємом інформації та кількістю різноманітних  ресурсів в мережі. Пошукові системи були створені для того щоб користувачам було зручно шукати необхідні дані по заданих параметрах, якими можуть бути ключові слова (на обличчя зв’язок з оптимізацією сайтів), дати, окремі фрази і так далі.

Основна частина пошуковика – пошукова машина (або пошуковий движок). Ця «машина» представляє собою комплекс програм, які забезпечують функціональність всієї пошукової системи. Головні критерії якості роботи пошукової машини – це релевантність (ступінь відповідності запиту користувача до отриманої від системи інформацією), повнота бази, а також облік морфології мови. Знову ж, відразу спостерігається зв’язок з принципами пошукового просування, які грунтуються на грамотності змісту сайту, який «читається» системою при пошуку. Індексація (додавання в базу інформації) сайту проводиться пошуковими роботами – спеціальними програмами, що входять в комплекс всіх програм пошукової системи. Це зразковий принцип дії всіх пошукових систем. В інтернеті існує кілька російськомовних пошукових систем, які використовуються користувачами в повсякденному житті: Яндекс, Рамблер, Мейл.ру, Апорт, Nigma, Gogo.

Оптимізація сайтів проводиться в основному під Яндекс, Рамблер і іноді Апорт, так як саме там шукає свою інформацію основна аудиторія вітчизняного Інтернету. На сьогоднішній день статистика показує, що користувачі віддають свою перевагу Google, йому ж в силу цього віддають свою перевагу і оптимізатори. Тим часом ця пошукова система з дня на день прагне максимально відповідати очікуванням користувачів, удосконалюючи пошук.

Тому просування під цю систему вважається найбільш «клопіткою» – доводиться щодня стежити за нововведеннями системи, появою нових вимог до веб-сторінок та оптимізації сайтів, підлаштовуватися під щойно встановлені правила, корегувати стратегію виведення сайтів в ТОП. Оскільки останнім часом Google є «улюбленцем» українських користувачів, у оптимізаторів не залишається іншого виходу, крім як вести свої справи на новому, справді якісному рівні, дотримуючи всі закони і правила. А це, в свою чергу, сприятливо позначається на позиціях сайтів, з якими вони працюють, і при просуванні у них немає ризику випасти з рейтингів і отримати «бан».

Бесплатные шаблоны joomla скачать бесплатно без регистрации и смс.