dodatkovi-djerelaСторінки в результатах видачі пошукової системи містять не тільки перелік знайдених релевантних запитів користувача документів, а і інший контент, включаючи оплачені оголошення і результати додаткових джерел. Наприклад, Google надає рекламу зі своєї добре відомої програми AdWords (вона на сьогоднішній день надає 99% доходів Google), а також з додаткового контенту з локального пошуку, пошуку продукції (сервіс Froogle) і результатів пошуку картинок.

Ранжування сайтів / сторінок в органічних результатах пошуку отримує левову частку уваги і кліків – від 60 до 70% залежно від таких факторів, як популярність реклами, релевантність додаткового контенту та ін.

Практика оптимізації за оплачені результати пошуку називається SEM (Search Engine Marketing – Маркетинг пошукової системи). Оптимізація ранжирування в додаткових результатах вимагає застосування унікальних просунутих методів на цілення певних видів пошуку в таких областях, як локальний пошук, пошук продукції, пошук картинок і ін. Хоча всі ці практики цінна частина будь онлайнової маркетингової компанії.