trafikВ сучасних умовах високої конкуренції і зниження конверсії дуже складно робити вибір між точками вкладення грошей. Тим більше вибір ускладнюється, якщо відмінності між ними не завжди очевидні. Багато рекламодавців мережі вже встигли оцінити ефективність вкладень в інтернет-рекламу.

 Крім безлічі незаперечних переваг, є головний плюс – мінімальна величина бюджету та вартості переходу. Для запуску рекламної кампанії потрібно всього близько 500 гривень. Ця сума вважається експертами пороговою для гарантованого отримання клієнта в більшості тематик. Вартість переходу по оголошенню може змінюватись в залежності від джерела, і різниця між розцінками кліка на пошуку та тематичної майданчику часом досить істотна.

Як приклад, розглянемо систему контекстної реклами Бігун і проаналізуємо рекомендовані ставки з урахуванням оптимізації під кожен з джерел окремої рекламної кампанії.

Величина переходу по оголошеннях дуже сильно залежить від джерела і неоднорідний розподілена поза пошуку. Можна зробити висновок про необхідність поділу джерел на 6 типів, з наступним встановленням для кожного з них власної вартості переходу по оголошеннях, з метою оптимізації витрат на проведення рекламної кампанії.

Пропоную більш детально розглянути кожен тип і визначити ефективну фокусування різних варіантів рекламних кампаній на кожен з них. Пошукові системи Представляють собою універсальне джерело відвідувачів, здатний задовольнити найбільш вимогливих рекламодавців. Особливість транслюється реклами на пошуку така, що вона показується у відповідь на запитання користувача до системи. Цей спосіб демонстрації оголошень необхідно враховувати при написанні текстів оголошень та складання списків ключових слів. Реклама в пошуку володіє єдиним недоліком порівняно з іншими – високою ціною. Тематичні сайти, блоги і форуми Це другий за популярністю джерело відвідувачів, використовуваний рекламодавцями. Реклама демонструється виходячи зі змісту сторінки, на якій знаходиться блок оголошення і користувач. Реклама виконує завдання комерційної довідки і допомагає користувачеві зробити вибір серед продавців товарів і послуг.

При складанні оголошень необхідно готувати інформаційні та інтригуючі заголовки. У список підбираються слів обов’язково повинні входити такі: слова з помилками, просторіччя, сленгові вислови й професійні терміни. Вартість, як правило, в рази нижче пошукової, і рекламодавець оплачує виключно переходи. Дошки оголошень та тематичні каталоги Відмінне джерело відвідувачів для таких тематик як: – будівництво, – нерухомість, – побутова техніка, – ремонтні послуги, – продаж авто, – відпочинок, – туризм і подорожі.  Рекламодавці отримують якісний приплив відвідувачів і рівень конверсії саме з дощок оголошень, оскільки контекстні блоки органічно вписуються в існуючий контент сторінки і є продовженням вже розміщених оголошень на сайті.

Тексти, заголовки і ключові слова зберігають стилістику пошукового трафіку. Навігаційні каталоги Йдеться про каталоги, складених виключно з оголошень систем контекстної реклами. Яскравим прикладом подібних каталогів є парковка від компанії Ру-центр і західний аналог – Sedo. Вартість розміщення тут вкрай низька. Великими рекламодавцями для цього типу ресурсів є сайти новин та інформаційні сайти, що розміщують рекламу з широкого списку запитів, що охоплюють всі сфери людського життя.

Поштові розсилки є хорошим джерелом тематичних відвідувачів, але, на жаль, спостерігається тенденція до стрімкого зменшення результативності. Крім цього, для розсилок не діють тимчасові налаштування. Реклама показується в тілі листа і жорстко прив’язана до його змісту. Даний тип рекламних майданчиків має хорошу конверсію практично у всіх секторах бізнесу. Ресурси з поведінковим націлених . Це, як правило, сервіси, які мають невеликий обсяг контенту; або він заборонений до індексації відповідно до користувача угодою.

Реклама демонструється на основі поведінкового профілю користувача, профілю майданчики та інших статистичних показників. Прикладами подібних ресурсів можуть бути блог-хостинги, відеохостинги, соціальні мережі та поштові сервіси. Реклама з поведінковим націленням активно затребувана у рекламодавців з масовими продуктами, такими, як квитки в театр, вклади, кредити, доставка піци та інші. Незважаючи на це, більш «важкі» продукти і послуги також успішно продаються за допомогою поведінкового таргетингу.