prosyvanja za zaputamuДаний матеріал буде цікавий тим веб-майстрам, які ставлять перед собою найвищі цілі і мають намір досягати вершин топа по ВЧ ключам.

Високочастотні запити – це ключові слова і фрази, частотність яких вище 3-5 тисяч, що передбачає з одного боку високу конкуренцію в розкручуванні і з іншого, природно, широкий спектр інструментів і дій для досягнення топу пошукових систем.

Для якісного просування високочастотних запитів слід вичавлювати все і з зовнішньої і з внутрішньої оптимізації сайту, так як тільки сукупність всіх дій може принести свої плоди. На жаль, зайняти високі місця у видачі без вкладень в цьому випадку не вийде, але це цілком нормально, так як ВЧ запити – це комерційне просування, мета якого вкладення коштів для отримання подальшого прибутку.

Факторами обмеження успіху в розкручуванні ВЧ може бути вік сайту, так як ПС застосовувати фільтр для молодих проектів, невеликий бюджет і помилковість дій, як за базовою внутрішньої оптимізації, так як і додаткової зовнішньої підтримки. До внутрішніх помилок можна віднести погану структуру сайту, яка заважає правильній передачі ваги сторінці просування і недоробки перелінковки, яка тісно пов’язана і зі структурою сайту і з семантичним ядром. Крім цього високочастотне просування сайту вимагає повного дотримання правил seo-пошукової оптимізації контенту, при цьому недолік процентного входження ключа так само шкідливий, як і його відсутність.

Для грамотної роботи над внутрішніми факторами, зокрема над щільністю ключового слова треба уважно вивчати конкурентів з пошукової видачі, тому що таким нехитрим способом можна дізнатися про вимоги ПС, адже вони досить сильно градируються за тематикою, і одним аршином тут успіху не доб’єшся.

Прочитав деяку цікаву інформацію тут – http://blojek.info.

Що стосується зовнішньої оптимізації, тобто силочної маси, то при просуванні високочастотних запитів треба уважно ставитися до складання та реалізації анкор-листа, адже його пере спам також небезпечний, як і занадто низька щільність ключа в тексті. Проблема в тому, що ПС при ранжируванні сторінки приклеюють до неї зовнішній анкор-лист, що в сукупності може призвести до санкцій, навіть якщо щільність ключа в тексі не вище норми. Грамотно продуманий лист анкорів для просування по високочастотному запиту сторінки – це одна з найважливіших складових успіху, тому розбавляйте його, інакше в Яндексі успіху не буде.