neprofesiyna optumizacijaОптимізація сайтів з перших кроків свого існування як Інтернет-послуги і способу підняти позиції сайту в пошукових системах використовувало різні методи. Сьогодні серед них чітко визначилися дві групи – «білі» і «чорні» методи.

Неважко здогадатися, які з них користуються дозволеними та чистими схемами, а які відверто обманюють і пошукові машини, і користувачів. «Білі» методи оптимізації сайтів використовують у професійних компаніях, що мають великий досвід роботи та зацікавлених у позитивному розвитку бізнесу клієнта.

«Чорні» ж методи оптимізації сайтів притаманні недобросовісним оптимізаторам, одним словом, тим, хто хоче швидко зірвати куш і так само оперативно відійти в тінь, відмовляючись нести відповідальність за наслідки своєї діяльності.

 Як можуть позначитися на бізнесі такі способи оптимізації сайтів?

Все дуже просто: клієнт може просто ні за що заплатити кругленьку суму і не отримати ніякого результату, а може і просто позбутися можливості використовувати свій сайт в якості маркетингового інструменту.

Справа в тому, що сьогодні оптимізатори безпосередньо залежать від вимог і правил, встановлених пошуковими машинами. А оскільки просування виробляється саме для того, щоб пошуковики знаходили і видавали просувний сайт, доводиться цим правилам чітко слідувати.

Інакше його можуть просто викинути з рейтингу, причому без попередження, і невідомо, чи потрапить він потім туди знову чи ні. А тепер уявіть, що Ваш сайт – це не просто Інтернет-представництво компанії, а інструмент продажу.

У випадку використання «чорних» методів оптимізації сайту Ви ризикуєте не тільки викинути гроші на вітер, а й втратити свій бізнес взагалі. Діючи проти правил, оптимізатор несе величезну відповідальність, адже від його маніпуляцій і підходу до роботи, від його обізнаності і професіоналізму залежить чийсь успіх чи банкрутство.

Саме вірогідність зворотного ефекту насторожує клієнтів, які обирають компанію для просування свого сайту. На деяких форумах зустрічаються пости з питаннями про те, що ж таке нашумілий «зліт ракети»?

По-перше, це один з комплексів заходів з використанням недозволених пошуковиками схем, а по-друге, компанія зі схожою назвою і не менш «чорної» репутацією. При виборі фірми з послугами з оптимізації сайтів обов’язково питайте, якими методами вони користуються! Інакше

Ви ризикуєте отримати «бан» на свій сайт і відмова пошукових систем включати його в результати пошуку по ключових запитах, за які Ви заплатили чимало грошей. Ще можете прочитати статтю чому на сайт ніхто не заходить.