SEO-prosyvanja-4-faktoruГоворячи про ефективне просування сайту, не можна чітко визначити стратегії, які 100% виведуть сайт в ТОП. Вебмайстри швидко визначають важливість різних факторів, які враховують пошукові алгоритми, вибудовуючи нові стратегії просування. Пошукові алгоритми в свою чергу швидко оновлюються, ускладнюючи механізми ранжирування і врівноважуючи шанси всіх сайтів потрапити в ТОП.

Сьогодні ми поговоримо про ті методи просування, які не тільки не виведуть сайт в ТОП, але і істотно зашкодять ресурсу.

Неефективний метод просування №1 – за всіма можливими ключовими запитами

Розглянемо приклад: інтернет-магазин, що пропонує декоративну косметику.

Аналізуємо планувальник ключових слів Google:

Бюджет на просування по таким ключовим запитам буде просто величезний, а вихід в ТОП під сумнівом. Алгоритми пошукових систем враховують безліч чинників. Google почав облік комерційних факторів і активно аналізує поведінкові чинники.

Для ефективного просування за ключовими словами необхідно правильно скласти семантичне ядро, вивчивши:

конкурентів

цільову аудиторію і попит

асортимент продукції та її специфіку

На підставі отриманих даних можна буде правильно конкретизувати ключові слова. Наприклад:

Картина вже виглядає більш оптимістично, а бюджет реальнішим. Конкретні ключові слова позбавлять ваш проект від непотрібного трафіку, адже за запитом «косметика» / «декоративна косметика» / «професійна косметика» на ваш сайт потраплять і ті відвідувачі, які нічого не збираються купувати, відвідувачі, яких цікавлять відгуки, способи застосування, новинки , поради щодо застосування, відмінності оригінальної косметики від підробки та інші. Використання конкретизованих ключових слів дозволить уникнути нерелевантності сайту запитам.

Рекомендації. Просування по ключовим словами повинно бути усвідомленим. Правильний підбір ключових слів, їх оптимальна щільність дозволить пошуковим машинам направити якісний трафік на ваш сайт.

Неефективний метод просування №2 – робота на трафік, а не на потенційного покупця

Нагнати трафік на сайт можна різними способами, оптимізатори розуміють, що «штучний» трафік мало допомагає конверсії та продажу в цілому, однак непогано може вплинути на ранжування сайту, визначаючи його популярність. Це помилкова думка. Сучасні пошукові алгоритми аналізують поведінку користувачів на сайті і зіставляють дані. Алгоритм моментально визначає, що трафік згенерований штучно, і знижує сайт у видачі. Результат – витрачені гроші, час і зусилля, і ніякого ТОПу.

Рекомендації. Визначаючи стратегію просування необхідно зрозуміти:

хто потенційний клієнт сайту

де він «живе» на просторах інтернету

як його залучити

Неефективний метод просування №3 – внутрішня переоптимізація сайту

Внутрішня оптимізація має на меті поліпшення сайту для підвищення його ефективності, для спрощення процесу «зчитування» сайту пошуковими роботами. Це природний розвиток і поліпшення ресурсу.

Переоптімізація – це гіпер-розвиток і вдосконалення ресурсу, його перенасичення ключами, посиланнями, інформацією з метою швидкого виходу в ТОП.

Переоптімізація негативно позначається на релевантності (в 73% випадків переоптимізовані сайти виявляються нерелевантними пошуковими запитами, по яких просуваються), конверсії (переоптимізацію знижує читабельність текстів), позиції сайтів в пошуковій видачі.

Сьогодні веб-майстра зловживають переоптимізацію не тільки текстового контенту, але і атрибутів ALT і Title. Ці атрибути створені не для перерахування ключових слів, а для опису сторінки, зображення.

Переоптимізація торкнулася і доменних імен. Ключове слово в домені – непогано, домен = ключовий запит – погано!

Переоптимізація посилань (вказівка ключових слів в анкорах) також тягне за собою застосування санкцій пошукових систем за Переспам. У кращому випадку такі посилання не зроблять ніякого ефекту на просуваємий ресурс.

Рекомендації. Сайт повинен сприйматися природно, Переспам посилань, ключових слів створює ефект тиску на користувача і знижує його задоволеність.

Неефективний метод просування №4 – використання автоматичних систем розкрутки – сервіси автоматичної накрутки ПФ

Сервіси автоматичного просування сайту, накрутки ПФ, виведення в ТОП стали дуже популярні. Пропозиції дуже спокусливі. Основною причиною складності виходу в ТОП багато вебмайстрів вказують саме поведінкові фактори і створюють алгоритми імітації поведінки користувачів на сайті. Google називає такі дії емуляцією поведінки користувачів. Ніякий алгоритм не зможе повторити реальні дії цільового клієнта, так само як і куплений відвідувач, якому поставлене завдання відвідувати і клікати. Аналіз дій роботів по накрутці ПФ і куплених відвідувачів виявляє істотні відмінності від поведінки реальних користувачів на сайті.

Більш того, пошукові системи враховують не тільки поведінку відвідувача на сайті, але і інші дані: його вік, стать, пошукові запити, географічне положення, модель поведінки на інших сайтах.

Результат застосування автоматизованих методів просування – зниження сайту у видачі або виключення з індексу.

Рекомендації. Покращуйте свій ресурс, робіть його цікавим, доступним і приємним для цільових користувачів.

Висновки:

Не існує єдиної формули, що дозволяє визначити найбільш ефективну стратегію просування. У сучасних реаліях вебмайстрам доводиться повністю перебудовувати свою діяльність, щоб успішно просувати сайти.

Я перерахував 4 методи просування, які розглядаються як спам і тягнуть санкції пошукових систем. Однак це не означає, що тексти з ключовими словами, природні посилання, якісна внутрішня оптимізація більше не потрібна.

Сьогодні доречно застосувати термін «органічний» розвиток сайту, що має на увазі оптимальну щільність ключових слів, якісні внутрішні і зовнішні посилання, продуману рекламну компанію для залучення якісного трафіку. По це ви можете дізнатися у моєму онлайн курсі по SEO.

Будьте природні, і нехай прибуде з вами ТОП!