prosyvanja-saityПочнемо ми з того що просування сайту це постійний процес націлений на залучення seo трафіку на сайт, в результаті чого ми отримуємо дзвінки, заявки, реєстрації, зростання продажів і прибуток з сайту.

Один з основних моментів, який цікавить замовників послуги seo, це термін розкрутки і просування сайту. У даній статті ми детально розглянемо, від чого це залежить, що б розуміти цілком всю картинку з термінами.

Зазвичай при просуванні ставлять завдання досягнення ТОП 1, ТОП 3, ТОП 5 або ТОП 10 за певними ключовими словами. У популярних комерційних тематиках добитися добрих результатів не так-то легко, і є чинники, що безпосередньо впливають на термін виведення сайту.

Фактори, від яких залежить термін просування сайту

  1. Конкуренція

У багатьох комерційних тематиках конкуренція велика, і швидко досягти потрібних результатів не вийде, так як конкуренти вже довгий час вливають бюджети в розкрутку, і не хочуть втрачати свої позиції на ринку і в пошукових системах.

Перше з чого варто починати, це аналіз сайтів конкурентів, для повного розуміння, що відбувається, хто і що робить, які бюджети витрачає при розкручуванні сайту.

Для прикладу:

Термін виведення сайту по високочастотним запитам як ноутбуки, телевізори, холодильники, і іншим може зайняти 5 і більше місяців.

Приблизно 3-4 роки раніше можна було розкрутити сайт будь-якої тематики за 2 місяці без проблем, але сайтів стало більше, і всі хочуть результат: зростання відвідуваності, продажів і прибуток. Тому високо конкурентні запити виводити в топ стало складно, і в багатьох випадках не рентабельно.

  1. Фільтри та алгоритми пошукових систем

Пошукові системи постійно борються з seo оптимізаторами, посилюючи і перекриваючи різні схеми просування сайтів, і від цього безпосередньо залежить термін виведення сайту.

Якщо зростання зворотних посилань на сайт буде дуже швидким, то пошуковики запідозрять це, і заженуть сайт під фільтр. Як це почав робити Google Penguin починаючи з квітня 2012 року. Тисячі сайтів втратили свої позиції, і вилетіли з результатів пошуку за ключовими словами.

Щоб не потрапити під фільтр, той же Гугл Пінгвін, необхідно все робити:

– природно

– по наростаючій

– без різких стрибків

– максимально розбавляючи посилання

– і інші моменти

Вивести сайт на першу сторінку і вище звичайно можна за 1-2 місяці, але тут питання в іншому: чи довго сайт протримається.

Якщо ви плануєте отримувати продажі стабільно і постійно, то потрібно все робити поступово і акуратно, і це не може бути швидко. Швидко дає результат контекстна реклама, і її потрібно використовувати, але seo просування в рази дешевше.

  1. Бюджет

Від бюджету так само залежить термін. Чим менше бюджет, тим менше шансів на успішне просування. Так як для просування сайту необхідно:

– посилання

– робота фахівця

Хороші якісні посилання не коштують дешево, тому, чим якісніші і ближчі за тематикою будуть посилання, тим краще вони дадуть результат на позиції сайту.

Якщо ж на сайт розміщувати посилання з сайтів, які тільки призначені для продажі посилань, то рано чи пізно є всі шанси потрапити під фільтр пошукової системи і втратити все що є.

Чим більше кваліфікований фахівець, тим більше він цінується.

Практика показує, що чим  більший проект, тим більше уваги приділяє оптимізатор йому, і більше в ньому зацікавлений, як фінансово, так і професійно.

  1. Готовність сайту

Для того що б успішно просувати сайт, його необхідно привести сайт в порядок, тобто грамотно оптимізувати.

В багатьох випадках, як це трапляється на практиці, власники сайтів не хочуть швидко вносити зміни, і вникати в процес. Що призводить до того, що термін виведення сайту затягується.

У моїй практиці був такий момент:

Велика німецька компанія вносила зміни по внутрішній оптимізації (мета теги, текст і перелінковку) більше 4-х місяців, так як у них всередині компанії повна бюрократія, і від багатьох менеджерів потрібно було отримати схвалення, через що термін виведення сайту істотно затягнувся.

  1. Стратегія

Стратегія просування важливий момент і від неї може залежати термін розкрутки сайту. Адже способів просування сайтів є не мало, наприклад завдання отримати максимально багато цільового трафіку, а не просто позиції.

Тоді задіюється просування низькочастотних запитів, а так же зовсім інший підхід, на відміну від простого просування списку з 10-50 запитів в топ.

Так само посилання бувають різні: вічні і орендовані.

Багато хто не хоче просуватися орендованими посиланнями, а використовують тільки якісні вічні посилання. Вони коштують дорожче і при обмеженому бюджеті термін просування сайту буде довшим, зато в перспективі з тим же бюджетом можна постійно зростати, а з у випадку з орендованими посиланнями потрібно постійно розширювати бюджет, але зате термін виведення сайту значно швидший.

Якщо просувати сайт грамотно, підходити індивідуально, що б максимально ефективно вирішувати завдання, то для кожного випадку термін просування і розкрутки різний.