rozkrytka-saityНайчастіше після створення сайту і розміщення його на хостингу постає  питання: що робити далі і як збільшити кількість відвідувачів на сайті? Пропоную разом розібратися в цьому питанні.

Для початку потрібно переконатися, що сайт повністю готовий до просування і можна вкладати кошти в розвиток ресурсу.

Що перевіряємо на сайті перед розкруткою?

В першу чергу, необхідно розібратися, чи є ваш домен унікальним. Якщо раніше на даному домені був сайт з продажу товарів для дорослих, а зараз у вас є сайт із продажем іграшок для дітей, то довіра пошукових систем буде низькою. В такому випадку варто змінити доменне ім’я для вашого сайту.

Далі необхідно перевірити сайт на наявність технологій, які перешкоджають просуванню (flash, наприклад). Якщо при створенні сайту були використані технології  flash, то необхідно відмовитися від них на користь HTML5.

При просуванні сайту важливу роль відіграє унікальність контенту, тому до початку робіт необхідно впевнитися, що ваш сайт багатий унікальним контентом і не потрапить під санкції пошукових систем (для Google – фільтр Panda,  Яндекс має алгоритм – АГС).

Перевірити унікальність текстів на вашому сайті можна за допомогою сервісу text.ru.

Крім цього, для просування важливо, щоб на сайті були налаштовані ЧПУ (людині зрозумілі URL). Наприклад, https://www.taina.com.ua/seo-2017-trendy-tsogo-roku/- добре, https://www.taina.com.ua/ page=1656 – погано. Також не рекомендуємо використовувати кирилицю в адресах, наприклад – https://www.taina.com.ua/seo-тренди-цього-року/

Необхідно визначитися, який домен у вас основний: без або  з www. Після чого потрібно налаштувати 301-редирект і провести відповідні налаштування в вебмайстрів Google  і Яндекс, а також налаштувати robots.txt. Якщо у вас інтернет-магазин, або присутні операції з особистими даними користувачів, то потрібно задуматися про перехід на https-протокол сайту.

Що ще важливо для просування сайту?

По можливості, намагайтеся також перевірити і встановити такі параметри:

Адаптивність під мобільні пристрої

З кожним роком все більша кількість користувачів використовують мобільні пристрої для виходу в Інтернет. Пошукові системи не могли не відреагувати на це і ввели алгоритм, націлений на підвищення у видачі сайтів, які є адаптивними під усі пристрої. Google – створив алгоритм mobile-friendly,  Яндекс – ввів алгоритм Vladuvostok. Ви можете детальніше ознайомитися з перевагами адаптивного дизайну в довідці Google.

При підготовці сайту до його просування необхідно упевнитися, що пошуковим системам доступні всі необхідні сторінки, зображення, js-скрипти, файли стилів (CSS), а також закритий доступ до файлів адмін-панелі, модулів / плагінів, сторінці пошуку, фільтрів і т.д. , зробити це можна за допомогою налаштування файлу robots.txt. Наприклад сайт має адаптивний дизайн, але при цьому у файлі robots закритий доступ до файлів стилів, JS, зображень, тоді пошукові системи не зможуть повною мірою оцінити ваші старання при створенні сайту.

Налаштування 404 помилки

В процесі створення і подальшої роботи над сайтом, а також в залежності від системи управління сайтом (CMS), можуть з’являтися биті посилання. Наприклад, на сайті створено сторінку, в подальшому її адреса змінилася, або сторінка була повністю видалена, але посилання на цю сторінку залишилася, відповідно, при переході на цю сторінку користувач побачить сторінку 404-й помилки. У більшості випадків відвідувач сайту, побачивши замість його цікавить сторінку з помилкою, просто закриє сайт. Для пошукових систем це теж важливо. Подбайте про те, щоб ваші користувачі, потрапивши на сторінку 404 помилки, не втекли від вас.

Нарешті ви створили неймовірно крутий сайт з модним, сучасним дизайном, різної анімацією, корисними функціями і всім тим, що може привернути користувача, або допомогти йому в здійсненні цілей, з якими він відвідав ваш сайт, але важливо не забути один момент: як швидко завантажується ваш сайт? Пошукові системи краще ставляться до сайтів, які швидко завантажуються. Перевірити швидкість завантаження, а також отримати рекомендації щодо прискорення вашого сайту можна в офіційному сервісі від Google.

Перші кроки в розкрутці сайту

Виконавши перевірку вашого сайту на готовність до просування і впевнившись, що все в порядку, можна приступати безпосередньо до просування сайту.

Для початку потрібно скласти семантичне ядро, яке містить ключові фрази, які використовуються при написанні текстів на сайті, тегів title і мета-тегів description, розстановці заголовків H1, а також необхідні для подальшого пошукового просування. З правилами складання семантичного ядра ви можете ознайомитися в нашій статті.

Після складання семантичного ядра необхідно створити карту релевантності. Вона представляє із себе документ, в якому чітко визначена структура сайту, із зазначенням ключових слів з семантичного ядра. До даного документу ви будете звертатися на різних етапах просування вашого сайту, зможете наочно побачити під які запити потрібно писати тексти на тих чи інших сторінках. Детальніше про створення карти релевантності можете ознайомитися в статті в нашому блозі.

Щоб пошуковим системам було простіше про індексувати ваш сайт, необхідно створити карту сайту в форматі XML, що містить всі сторінки вашого сайту, які повинні знаходитися в індексі пошукових систем. Більш докладно про карту сайту можете прочитати в довідці Яндекса.

Щоб серед безлічі інших сайтів в пошуковій видачі відвідувачі перейшли саме на ваш сайт, важливо зробити сніппет максимально привабливим. У цьому вам допоможе семантична розмітка сторінок контактів, товарів, рецептів і т.д. Детальніше про стандарти семантичної розмітки, як правильно її зробити і для яких видів контенту її можна використовувати, читайте в статті в нашому блозі.

Наступним кроком буде додавання вашого сайту в Веб-майстер Яндекса і Google з подальшою настройкою вебмайстрів. Детальніше про те, як додати сайт в веб-майстер, можете ознайомитися тут.

Після виконання всіх дій, описаних в статті, пошукові системи зможуть швидше проіндексувати ваш сайт, а ви залучите користувачів з пошуку, але на цьому роботи по просуванню не закінчуються. Важливо весь час займатися своїм сайтом, стежити за якістю ресурсу – видаляти биті посилання, стежити за стабільною і безперебійною роботою сайту; нарощувати кількість посилань – реєструвати сайт в різних довідниках, відповідних за тематикою вашого сайту, писати статті про діяльність сайту і розміщувати їх в каталогах статей; наповнювати сайт свіжим, а також унікальним і корисним для користувачів контентом.