analysis-frequency-search-requestsАналіз ключових слів є важливою складовою процесу оптимізації сайту. Без цього компонента Ваші зусилля з ранжирування в основних пошукових системах можуть бути зведені нанівець, оскільки пошук проводитиметься по неправильно підібраних словах і фразах, що зробить безглуздим весь процес оптимізації сайту.

Процес аналізу ключових слів включає кілька етапів:

1. Мозговой штурм – роздуми про те, що Ваші клієнти / потенційні відвідувачі най імовірніше введуть в рядок пошуку, намагаючись знайти інформацію / послуги, які надає Ваш сайт (включаючи альтернативні вимови, написання, синоніми і пр. .).

2.Опитування клієнтів – опитування наявних і потенційних клієнтів – відмінний спосіб збільшити список ваших ключових слів, включивши в нього настільки багато слів, наскільки це можливо.

Це може дати Вам ідею про те, які ключові слова генерують найбільший трафік і створити найвищу швидкість перетворення.

3.Використання даних, з генерованих за допомогою інструментів аналізу ключових слів – декілька доступних онлайн інструментів (включаючи Wordtracker & Overture – обидва описані нижче) пропонують інформацію про те, скільки разів користувачі набирають певний пошук.

Використання цих інструментів може надати конкретні дані про тенденції у виборі ключових слів.

4.Вибір слів – наступним кроком буде створення матриці, яка аналізує слова, які, як передбачається, мають цінність, і порівнює трафік, релевантність і ймовірність коверсіі для кожного слова.

 Це дозволить Вам прийняти найкращі рішення про те, на які ключові слова орієнтуватися. Інструментом SEOmoz KW Difficulty Tool може також допомогти у виборі слів, за якими користувачі зможуть потрапити на сайт.

5.Тестування та аналіз – після вибору ключових слів і застосування на цілення можна використовувати спеціальні програми для аналізу (такі як Indextools і ClickTracks), які вимірюють веб-трафік, активність і конверсію і можуть бути використані для подальшого відбору ключових слів.