prosyvanja-saityКрок перший: оптимізація сторінок Ніколи не замислювалися, чому сайти конкурентів при тому, що і матеріалу у вас більше, і дизайн кращий, виявляються вищими в пошукових системах, ніж Ви?

Правильно, справа в в тому, що сторінки цих сайтів оптимізовані під пошукові системи. І навіть не під пошукові запити – саме під пошуковики. У кожного з пошуковиків свій алгоритм ранжирування.

 Багато і довго сперечатися про те, як саме той чи інший пошуковик індексує сторінки, і точно про це не скаже ніхто, крім тих, хто цей алгоритм писав. Але все ж деякі загальні рекомендації існують. Для того, щоб грамотно оптимізувати сторінки, не треба бути програмістом або великим фахівцем SEO.

 Краще бути …. філологом. Копірайтером чи що … Правильно побудовані фрази, мета теги, елементи оформлення, контент – ось що виводить Ваш сайт на перше місце. І не дивуйтеся, навіщо конкуренту на головній сторінці стаття «Про нас» з перерахуванням всіх видів діяльності і товарів, – ця стаття для роботів, не для людей.

 Отже, що важливо в оформленні сторінки? 

Мета теги: Зупинимося на основних – Title, description, keywords.

Title – найголовніший тег. Довжина 80-250 символів, залежно від пошуковика (Яндекс – 80, Рамблер – 118, Google – 70).

Що це означає? 

Зайве обріжуть. Так що намагайтеся вписатися в 70-80. Крім того, чим менше буде в ньому слів, тим вагоміше вони будуть. Постарайтеся написати тут головну ідею вашого сайту, використовуючи при цьому ті словосполучення, по яких Ви хочете, щоб Вас знаходили.

Намагайтеся розташовувати ключові слова ближче до початку.

Description – другий за важливістю. Сюди треба вписати те, що не влізло в тайтл. Використовуйте ключові фрази і слова. Якщо Ви не знаєте, що писати, скористайтесь Яндекс Директом для підбору фраз. Довжина тега: Яндекс – 200, Рамблер – не враховує метатег!, Google – 156.

Keywords – практично не враховується більшістю пошуковиків. Та, як не сумно. Бо саме цим тегом на зорі SEO спамити пошуковики. Пишіть сюди ключові слова – не завадить. Рештою тегами можна користуватися вільно, але пам’ятайте, ви все-таки для людей сторінки робите:)

 Щільність ключових слів впливає на релевантність сторінки в пошукових запитах. Нормальна щільність – до 7%. Вище – буде знову ж спам, так що сторінка типу просування, просування, просування, просування ….. зараз не працює.

Альти і тійтли картинок, посилання. Всі альти і тайтли писати! По перше, вони таки враховуються, по друге є Яндекс – картинки, зайвий трафік вам не завадить. Внутрішні посилання ніколи не завадять, якщо вони до того ж підвищують зручність навігації – чому б ні?

Яваскріпт та інші скрипти …

Намагайтеся уникати їх по можливості. Вони ускладнюють індексування.

Крок другий: зовнішні чинники

Що таке ранжування і рейтинг сторінки? 

тИЦ – як засіб визначення авторитетності ресурсів покликаний забезпечити релевантність розташування ресурсів в рубриках каталогу Яндекса. ТИЦ не є чисто кількісною характеристикою, тому ми показуємо деякі закруглені значення, які допомагають орієнтуватися в “значимості” (“авторитетності”) ресурсів в кожній області.

На видачу в самому Яндексі тИЦ не впливає! Звідси висновок тИЦ потрібен для 3 речей-для ЯК, для підвищення вартості посилання з вашої сторінки і для того щоб потішити себе, коханого.

Що робити з ЯК? 

З ЯК ми хочемо отримувати трафік. Що для цього треба – перші місця. Значить чинимо так – дивимося значення тИЦ у форвардів розділу, і якщо Ви вважаєте що реально нагнати стільки ж або більше – вперед, і після цього реєструватися в ЯК …

У ЯК так просто не беруть. Або у Вас дуже хороший і унікальний ресурс, або платіть гроші. Плюс ПДВ. Але зате перші місця в ЯК створюють непоганий трафік.

 Як нагнати тиц? Найпростіше – каталоги. Толку від них мало, так як Яндекс їх потихеньку пессімізує. Але реєструватися треба. По-перше – невеликий трафік з них буде, по-друге, це змусить пошуковики частіше переіндексувати Вашу сторінку і в третіх – вішайте, вішайте, всіх не перевешаете!

Справа каталогів живе!  Посилань не даю, треба – знайдете. Далі – покупка посилань з «морд». Пропозицій маса. Вибирати потрібно обережно. Деякі вважають за краще велику кількість дешевих посилань, деякі кілька потужних а тому дорогих. Що для вас головне – вирішуйте самі. І ще один спосіб. Дорогий і довгий, але він себе окупає – сателіти. Тобто ви деякий кількість суміжних по тематиці ресурсів, ставите на них беклінків на ваш ресурс і починаєте їх прокачувати. PR – більше тлумачний індекс від Google. Ось деякі фактори, що впливають на його величину: Унікальність контенту. Кількість контенту. Кількість, і більшою мірою, якість посилань на Вас. Тобто посилання зі сторінок з великим PR підвищують його і Вам. Пам’ятайте, що PR привласнюється кожній сторінці вашого сайту