prosyvanja saituДоброго дня, шановні читачі. Сьогодні давайте поспілкуємося на тему дизайну. Сам я двічі вже змінював дизайн свого cайту, один раз через не кваліфікованості хостера, сайт був убитий і мені довелося переїхати, заодно вирішив і дизайн змінити, потім він мені просто не сподобався і з естетичних міркувань я вирішив його ще раз змінити і вийшло те що ви бачите зараз.

Більш менш пристойний дизайн, що не напружує очей, в якому все інтуїтивно зрозуміло і зручно. Але я зовсім недавно почув думку, що чим красивіший дизайн – тим такий сайт і просувати легше і взагалі перед початком просування сайту потрібно подбати про дизайн.

Вплив дизайну на просування

Хочу сказати вам – це на даний момент обман і спроба заробити. Дуже часто оптимізатори кажуть «так ваш сайт має відстійний дизайн, давайте я вам пораджу фахівця і він вам все зробить по першому розряду». Це саме спроба більше заробити. Постараюся пояснити чому.

5 аргументів про вплив дизайну на просування сайту

  1. Проектування та створення нового дизайну, а навіщо створення з нього шаблону під вашу CMS систему – вийде значно дорожче його грамотної оптимізації, але не тільки гроші ви втрачаєте, а і час, який можна було витратити на просування.
  1. Ніхто вам не дасть гарантію, що оновлений дизайн буде більш привабливий для користувачів. Як говориться, скільки людей – стільки і думок, і всім не догодиш. Потрібно звичайно спиратися на думку цільової аудиторії (знову витрати часу на тестування).
  1. Якщо ви, як оптимізатор або дизайнер, не є цільовим клієнтом, або цільовим відвідувачем сайту – ваша думка може тільки погіршити роботу і прибуток сайту, якому ви щось пропонуєте. Ваше бачення дизайну може стояти в розріз з думкою цільових клієнтів.
  1. Взагалі дизайн абсолютно будь-якого проекту займає у відвідувачів лише 10% їхньої уваги. Все інше увагу забирає контент, послуги або товар, які пропонує сайт.
  2. Подивіться на просунуті сайти. Я з власного досвіду кажу, що найбільш круті і затребувані проекти далеко не блищать якістю дизайну, я часто лаюся на ці сайти типу «що, не могли продумати юзабіліті?» І т.д. в тому ж дусі. Був навіть проект, на якому я кнопку «пошук» шукав за допомогою пошуку (ctrl + f в браузері). Але тим не менш, цим проектам ніхто не заважає бути успішними і збагачувати своїх господарів і залучати нових і нових клієнтів.

Отже – вплив дизайну на просування сайту дуже посередній і основне, на що потрібно робити упор при просуванні будь-якого сайту – це те, що ви пропонуєте кінцевому споживачеві, клієнтові. Ви пропонуєте йому дизайн? Або щось більш гідне його уваги?

Нехай це «щось» буде розписано на білому аркуші (до речі дуже часто так і відбувається) – і клієнт це купить, не тому що йому дизайн сподобався, а тому що його сподобався продукт. А пошуковикам, які вас ранжирують все одно які у вас кольору на фоні, аби колір фону і колір тексту не були близькі один до одного, це вже вважається пошуковим спамом, про який можна прочитати в статті помилки при просуванні сайту.