spamДавайте поговоримо про те, чим займатися не потрібно. Але я цю інформацію вирішив викласти скоріше для новачків, щоб новачки банально не робили собі боляче через незнання елементарних законів.

 Я думаю види пошукового спаму знають більшість оптимізаторів на рівні підсвідомості, але щоб структурувати ці види пошукового спаму – бачив мало де.

Тому давайте розглянемо. Яким буває цей пошукової спам, або іншими словами, чого робити не варто щоб ваш сайт не штрафанули пошукові системи. Відразу скажу, що багато з цих видів пошукового спаму вже не працює, але потрібно їх знати хоча б з поваги до історії розвитку.

До речі, нагадаю що минулого разу ми також проходили певний лікнеп у статті SEO або контекстна реклама?. Шкода що ніхто не висловився, мабуть всі пішли перетравлювати.

Види пошукового спаму

  1. Перше про що варто повідомити новичкові – це можливість перенасичення тексту ключовими слова. В принципі роботи адже вже навчилися виділяти з тексту ключові слова і рахувати кількість цих ключових слів в тексті. Якщо їх кількість більша певного значення – сайт потрапляє на штраф. Вище якого значення не варто підніматися – точно не скажу, ці числа постійно змінюються. Я думаю 3-5 прямих входжень ключового запиту в тексті з 1000 символів буде цілком достатньо.
  2. Автоматично з генерований текст. В принципі повички в блогінгу рідко застосовують цей спосіб, але його застосовують любителі швидкої халяви. Це звичайно, відразу кидається в очі не тільки користувачеві а і машині. Зараз, як на мене, цей вид пошукового спаму, є невигідним.
  3. Невидимий текст – текст, в якому як правило, список ключових слів пишеться одного з фоном кольору. Але можна також винести цей текст на триста метрів у бік, та буде прокрутка, ну і що. Рідкісний користувач до крутиться, але для пошукової машини текст є завжди і ключові слова враховуються. Або взагалі просто дрібний шрифт, що його неможливо буде прочитати. Неважливо.
  4. Дорвеї – ну тут все просто, окремо взята сторінка, яка легко розкручується, створена спеціально для пере направлення користувача на цільовий сайт. Ось створите ви порнушний сайт з кнопкою “хочу ще”, при натисканні на яку користувача перекине на інший сайт, припустимо інтернет-магазин з продажу рожевих слоників. Це теж пошуковий спам. Причому неважливо як користувач буде пересланий на інший сайт. За допомогою посилання в меню або ява-скриптом. Способів багато.
  5. Клоакінг – тут все просто, відображення користувачеві однією інформацією, а пошуковій системі – інша. Клоакінг речі від англійського слова “cloak” – приховувати. До слова, це одна з технології, на якій працюють дорвеї. Навіть Гугл або Яндекс показує користувачам різну інформацію, в залежності від геолокації. Наприклад, зайдіть на yandex.ua, і там буде погода саме у вашому місті, пошук по вашому місту і пр. Це таж технологія. Тільки коли різним користувачам в залежності від географічного положення показується різний це не одне і теж якщо користувачам і пошуковим системам показується різне. Це вже вид пошукового спаму.
  6. Клонування – тут скоріше стосується інтернет-магазинів, хоча і блоги, я зустрічав, просуваються на сьогоднішній день таким Макаром. Сенс ось в чому. Створюється два однакових сайту з різним дизайном, але однаковими послугами і різними контактами (ну дві аськи заведете). Просуваєте обидва сайти по одним запитам і починаєте їсти в два горла.

7. Нормативний спам – це масовий обмін посиланнями, сюди ж відноситься покупка посилань, як найпоширеніший вид просування сайтів за допомогою пошукового спаму.