zagolovki-optimizationСьогодні ми починаємо новий цикл статей по багаторівневої поведінкової оптимізації проекту. З огляду на те, яке значення надають поведінкових факторів пошукові системи, ми з усе більшою впевненістю говоримо не про пошукову оптимізацію, а про поведінкову оптимізацію сайту.

Чому перша стаття циклу починається саме з оптимізації заголовків? Тема це вступна частина тексту, яка першою попадає в поле зору користувача ще до відвідування сайту. Заголовки використовуються пошуковими системами для відображення пошукової видачі. Тема також відображається при додаванні сайту на панель швидкого доступу та в закладки.

Середньостатистичному користувачеві досить 9 секунд, щоб повністю просканувати посадкову сторінку і скласти перше враження про сайт.

Користувач саме сканує сайт, фокусуючи увагу на основних компонентах тексту. Правильний заголовок дає максимум інформації користувачеві за мінімальний інтервал часу. Саме від першого враження залежать подальші взаємини відвідувача і вашого сайту. Тема містить основне повідомлення, яке дає зрозуміти користувачеві, що він зможе отримати на вашому сайті тут і зараз. Тому важливо скласти правильні заголовки, які допоможуть користувачеві правильно зрозуміти ваш ресурс.

Сьогодні вебмайстри потрапили в практично безвихідну ситуацію. Для того щоб сайт «подобався» пошуковикам, заголовки повинні бути оптимізовані. З іншого боку сучасні вимогливі користувачі асоціюють оптимізовані заголовки з низькою якістю, обманом, і, як правило, швидко залишають такі сторінки. Як оптимізувати заголовки сайту для швидкого просування в ТОП і поліпшення користувацького досвіду?

Оптимізація заголовків для просування в ТОП

Тут ми наведемо прості рекомендації, які зроблять ваш сайт більш привабливим для пошукових систем. Дані рекомендації більше стосуються заголовків сторінок, однак вони допоможуть вам також правильно скласти заголовки текстових матеріалів сайту.

Використання всім відомих тегів H1 і H6.

Теги акцентування кажуть пошуковому роботи, що саме тут знаходиться найбільш важлива інформація. Багато оптимізаторів без порядково розкидають тег H1 – H6 по сторінці, в той час як їх правильна розстановка дозволить пошуковому роботу якісніше проіндексувати сайт, а користувачеві легше зорієнтуватися в масиві інформації.

Релевантність заголовка – він повинен повною мірою відображати вміст сторінки. Якщо заголовок не відповідає темі сторінки, користувач покине сторінку менш, ніж за 5 секунд. З точки зору поведінкових факторів це дасть сигнал пошуковику про те, що сайт не такий вже і хороший, як його показують оптимізатори.

Довжина заголовка не повинна перевищувати 80 символів – саме стільки згодні виводити пошуковики в видачу, пропонуючи ваш сайт користувачеві. Довший заголовок просто не буде доступний у видачі. Google враховує 70 знаків, так заголовок у видачі вміститься в одну стоку. Використання ключових слів у заголовку – добре, перерахування ключових слів в заголовку – погано! З огляду на допустиму довжину заголовка, оптимальним стає введення головного ключового слова на початку заголовка.

Використання стоп-слів в заголовках недоречно. Стоп слова які самостійно не несуть смислового навантаження, і опускаються пошуковими системами при індексації і ранжування. Однак стоп-слова роблять текст читабельним і зручним для сприйняття користувача. Стоп-слова в заголовку – неправильне використання таких цінних символів.
Уникайте повторення слів в заголовку. З огляду на обмежену довжину заголовка, будь повторюється слів буде різати слух і сприйматися як спам.
Не використовуйте спеціальні символи в заголовках, так як перелік символів, які підтримуються пошуковими системами, вельми обмежений. Більш того, додаткові символи «з’їдають» заголовок, не несучи смислового навантаження, і ускладнюють сприйняття тексту користувачами.
Оптимізація заголовків для користувачів
Правильні заголовки працюють краще найкрутішого дизайну. Використання правильно оптимізованих заголовків істотно підвищує конверсію.

Заголовки, обмежені 7 словами, збирають на 21% більше кліків, ніж більш короткі (а так, менш інформативні) або довші заголовки (без чітко сформульованого посилу).
Правильне використання знаків пунктуації підвищує CTR на 8%.
Особисте звернення до користувача (звернення «ви», «Ваш») конвертує на 25% більше користувачів, ніж безособові заголовки. А ось використання займенників «ми» і «наш / наші» призведе до зниження конверсії. Звертайтеся до користувача, говорите про нього, а не про себе, навіть якщо вам є що сказати. Більш того, звернення до користувача покаже, що ви розумієте його потреби / проблеми / бажання на перший план. Переформуліруйте заголовки так, щоб у фокусі виявився користувач, а не ваша компанія.
Використання унікальної торговельної пропозиції в заголовку дозволить відразу знайти взаєморозуміння з користувачем і заощадити час.
Тема, що демонструє результат, більш ефективний, ніж заголовок позиціонує проблему.

Правильно відформатований заголовок клікають на 27% частіше. Формат заголовка – це шрифт, розмір шрифту, колір, а також позиціонування заголовка в тексті. Для заголовків краще використовувати чорний колір, розмір шрифту заголовка повинен бути в 2 рази більше розміру шрифту, який використовується для іншої частини тексту. Для підзаголовка індекс дорівнює 1.7.
Формула ідеального заголовка текстового матеріалу на сайті виглядає наступним чином:

цифра або слово-емоційний тригер + прикметник + ключове слово + обіцянку

5 крутих заголовків – і конверсія гарантована

Використання затертих шаблонних фраз знижує ефективність заголовків на 17%. Забудьте про словах унікальний, експертний, інноваційний, стратегічний і інших. Ці слова вже не є маркерами високої компетентності, авторитетності і не викликають довіри користувачів. Якщо використання таких слів неминуче, то надайте користувачеві докази того, що продукт, послуга, факт дійсно є унікальними, експертними, інноваційними, професійними, стратегічними, універсальними.
Не використовуйте в заголовках складних термінів. Так ви відсікаєте частина потенційної аудиторії, кому специфічні терміни будуть незрозумілі. Говоріть простіше, і вас зрозуміють і знаючі люди, і відвідувачі, які вперше прийшли на ваш сайт.
висновки
Тема – головний тригер, що спонукає користувача до дії. Тільки 2 з 10 відвідувачів сайту читають весь текст на сторінці. 8 з 10 читають текст по заголовкам

Оптимізація заголовків не вимагає фінансових вкладень. Її можна виконати тут і зараз.

Ефект оптимізованих заголовків не змусить себе довго чекати.