GOOGLE-PLUS-LOCALДля багатьох веб-майстрів, маркетологів і власників комерційних сайтів просування проекту в Google Plus здається не таким вже необхідним. Дійсно, по порівнянням з іншими соціальними мережами (наприклад, ВК або Facebook) її важко назвати популярною і досить «живою» – особливо в Україні. Створюється враження, що цільова аудиторія в Google Plus вкрай обмежена і малоактивна, а значить – немає сенсу вкладати ресурси в цей напрям SMM.

Втім, як показує моя практика, користь від просування в Гугл Плюс виходить далеко за межі соціальних комунікацій. Грамотне ведення бізнес-аккаунта допомагає залучати клієнтів з органічної видачі пошуковика і вирішувати ряд важливих завдань.

Google Plus і SERP: історія відносин

Експериментувати з впровадженням в результати органічної видачі матеріалів з власної соцмережі Google почав практично відразу після її створення. Досить жвавий відгук у вебмайстрів свого часу викликала можливість присвоєння матеріалами авторства і виведення інформації про автора контенту в результатах видачі.

Втім, реалізацією ідеї в Google залишилися незадоволені, і зміни алгоритму слідували один за іншим. Спочатку з видачі зникла велика частина авторів: залишилися тільки найбільш авторитетні. Потім з сніппета було повністю виключено фото, але посилання на профіль автора в Гугл Плюс залишилося.

Google Plus в пошуковій видачі після змін

Нарешті, в серпні 2014 роки від використання мікророзмітки авторства пошукова система відмовилася повністю. Офіційне підтвердження цього було розміщено в довідці Search Console.

На щастя для соціальної мережі, на цьому спроби впровадити в органічну видачу результати з Google Plus не завершились, адже для не надто вдалого проекту саме це могло стати двигуном для розвитку – тим самим конкурентною перевагою перед Facebook.

Одним з напрямків, актуальних і донині, є додавання в SERP (Search Engine Results Page – сторінка результатів пошукової видачі) найбільш релевантних постів з Google Plus. Щодо практичного застосування цього інструменту і його ефективності для залучення трафіку читайте нижче.

Кейс: пости з Google Plus в ТОПі пошукової видачі

Прикладом того, як активність в Гугл Плюс допомагає залучати трафік з пошукової системи, є позиції офіційного сайту в органічній видачі Google.

Позиції контенту Google Plus в органічній видачі

Пост з соцмережі виявився на другому місці видачі по групі висококонкурентних НЧ-запитів: «створення сайту медцентру», «створення сайту медичного центру», «створення сайту клініки», ті ж ключові фрази зі словом «розробка …» а також ряд інших. Про конкуренції за запитом говорить хоча б велика кількість контекстної реклами: на сторінці викуплені абсолютно всі рекламні місця. Можна не сумніватися в тому, що і вартість кліка за даними оголошенням є досить відчутною. Важливо і те, що за рахунок аватарки аккаунта сніппет стає більш помітним і привабливим, ніж інші результати видачі.

Примітно, що сама сторінка, на яку і посилається пост, в ТОП10 не присутння зовсім. Іншими словами, якби не просування в Google Plus, шанси залучати клієнтів по даному запиту прирівнювалися б до нуля.

www.google.com.ua_search

Може бути дуже висока і конверсія переходів на пост в соцмережі, адже технічно він являє собою одне велике, яскраве посилання на сторінку сайту компанії:

Мораль цього спостереження досить проста: щодо бюджетне просування офіційного аккаунта компанії в Google Plus дозволяє займати високі місця в пошуковій видачі. Навіть там, де конкуренти витрачають значні бюджети на SEO і контекстну рекламу.

Єдине «але»: пости з Гугл Плюс в SERP побачить лише той користувач, який в даний момент авторизований в будь-якому із сервісів Google. На щастя, таких на сьогоднішній день все ж більшість (чого вартий тільки популярність поштового сервісу Gmail).

У тому випадку, якщо користувач є анонімним по відношенні до пошуковика, він отримає лише «звичайні» результати видачі, без вставок з Google+.

Висновки

  • По охопленням аудиторії Google Plus важко віднести до числа найбільших соціальних мереж, але просування в ній заслуговує увагу хоча б тому, що результати з Гугл Плюс виводяться в органічній видачі.
  • Пости з Google+ можуть потрапляти в ТОП5 навіть за досить конкурентним запитам, причому ніяких істотних маркетингових вкладень для цього не буде потрібно.
  • Результати з соцмережі в SERP значно більш помітні, ніж інші сніппети за рахунок аватарки аккаунта. Крім того, залучаючи відвідувачів в Google Plus, не важко буде перенаправляти їх на цільову сторінку сайту. Або конвертувати інтерес на рівні самої соціальної мережі, де для цього також достатньо інструментів.
  • Корисне просування в Гугл Плюс і в силу деяких інших причин. Серед них – прискорення індексації, підвищення авторитету компанії, посилення оголошень Google Adwords і ін.