Як запобігти відмовам від покупки після того, як користувач додав товар в корзину? Пропоную 8 рекомендацій по оптимізації кошика і оформлення замовлення.  Більш детально про методику можна дізнатися на онлайн курсі SEO для бізнесу.

Оптимізація кошика: 8 рекомендацій та приклади світових брендів

  1. Зображення товару

zobrajenjaЯк правило, після додавання товару в корзину, значок самого кошика змінюється. На кошику з’являється індіактор кількості доданих товарів. Я рекомендую показувати користувачеві, які товари лежать в кошику. Це можуть бути маленькі зображення товарів.

Для посилення ефекту рекомендується додати анімацію зображень або кнопки «оформити замовлення». Справа в тому, що людина інстинктивно реагує на рух. Анімація приверне увагу і не дасть користувачеві забути, навіщо він прийшов на сайт. Зображення товару має чітко відповідати тому, що користувач додав в кошик. Це дозволить простіше переглядати і редагувати вміст кошика.

  1. Якість зображень на сторінці товару

У картці товару має бути зображення високої якості, це не обговорюється. Чим нижча якість зображення, тим вище сумніви користувача. Якісна картинка показує користувачеві, що саме він купує. Зображення низької якості тягнуть додатковий ризик – часте повернення товару з-за його невідповідності зображенню на сайті і очікуванням користувача.

Я також рекомендую застосовувати 3D-візуалізацію зображень, щоб користувач міг розглянути товар у всіх ракурсах. Якщо немає можливість реалізувати 3D-анімацію, додайте кілька зображень, що демонструють товар з усіх боків.

  1. Підсумок замовлення

Користувач повинен чітко бачити, скільки товарів додано в кошик, в якій кількості, на яку суму, а також загальну суму замовлення до того, як він перейде до оформлення замовлення. Важливо вже на даному етапі вказати вартість доставки в регіон, попередити користувача про мінімальну суму замовлення (якщо така встановлена на сайті). Також важливо відразу застосувати всі знижки і акції, якщо умова виконана (наприклад, за акціями «купи 2, отримай третій в подарунок). 59% користувачів, стверджують, що шукають підсумкову інформацію про замовлення до його оформлення.

Підсумкова сума, яка не відповідає очікуванням користувача, відсутність обіцяних по акції товарів в списку стають частою причиною відмови від товарів в кошику.

  1. Редагування замовлення в кошику

Кошик повинна давати можливість користувачу змінити замовлення: видалити товари, зменшити або збільшити кількість, змінити колір обраної моделі, розмір.

Якщо користувач не має можливості відредагувати вибрані товари в кошику, а повинен повертатися в каталог, щоб додати бажаний колір або розмір заново, то підвищується ймовірність того, що користувач зовсім відмовиться від покупки.

  1. Опції «зберегти» і «додати в список бажань»

Ще одна важлива опція, яка має бути присутня в кошику. Можливість додати обраний товар в список бажань або зберегти в кошику, щоб повернутися до нього під час наступного відвідування, підвищує ймовірність завершення покупки, нехай і через деякий час.

Більш того, додавання в список бажань дає ще одну можливість отримати email клієнта (запропонуйте клієнту відправити його список бажань на пошту).

  1. Оцінки і відгуки про товар

Оцінки товару й відгуки користувачів – найсильніші докази надійності для потенційного покупця. 70% користувачів читають відгуки покупців перед замовленням, а довіра до відгуків в 12 разів вище, ніж до описів товару на сайті.

vidguku_Користувачі спираються на відгуки покупців, щоб визначити якість і відповідність товару перед покупкою. Але не всі відгуки однаково корисні. Користувачі давно навчилися відрізняти справжні відгуки від замовлених.

Щоб відгуки і оцінки товару давали бажаний ефект, важливо:

середній рейтинг товару

вказівка загальної кількості оцінок

наявність позитивних, негативних, нейтральних відгуків

відповіді менеджера на відгуки користувачів

посилання на відгуки, огляди на сторонніх ресурсах

оптимізація кошика

  1. Соціальні докази

Важливо також використовувати інші інструменти соціальних доказів. Найпростішим стають кнопки соціальних мереж. Лічильники лайки і репости позитивно діють на підсвідомість, вказуючи, що цей товар сподобався багатьом.

Більш складний варіант – знайти лідерів думок (популярних блогерів з великою кількістю підписників на YouTube, незалежних експертів, яким довіряють користувачі) і запропонувати товар на огляд.

  1. Посилання на сторінки Питаня і відпові а також Гарантії

У своїх аудитах я часто відзначають повну відсутність інформації про гарантію, повернення, обмін товару неналежної якості. Це знижує довіру до вашого сайту.

У користувача може виникнути питання про доставку, повернення, обмін, умови гарантії вже в самій формі замовлення. Якщо користувач змушений покинути кошик в пошуках інформації, що цікавить, то він вже може просто не повернутися в кошик.

Додайте посилання на дані розділи в кошику, щоб клієнт не втрачав час на пошук, а отримав інформацію тут і зараз. Щоб користувач не залишав сторінку, реалізуйте спливаючі вікна, що містять основну інформацію з цих розділів.