webpage-shopsОписи товарів, мабуть, найскладніший для складання тип контенту. Опис повинен бути простим для сприйняття, інформативним, коротким, що спонукає до покупки. А ще унікальним. А ще треба правильно вибрати формат контенту – не завжди текстовий опис товару здатний виконати всі завдання. У деяких випадках доцільно доповнити опис зображеннями товару, в інших – замінити розлогий текст коротким відео. Як складати ефективні опису товарів?

Якість опису товару може як пробудити бажання купити беззастережно тут і зараз або назавжди відвести клієнта до конкурента. Особливо якщо опис не надає інформацію, необхідну користувачеві для прийняття рішення. Надання основних характеристик товару – обов’язкова умова, якщо ви хочете, щоб користувач додав товар в корзину і оплатив покупку.

Будь-який товар – це рішення конкретної проблеми користувача, спосіб поліпшити його життя. Коли користувач шукає товар, він підсвідомо уявляє собі, як тримає товар в руці або використовує його. Чим сильніше і яскравіше уявлення / фантазії користувача про володіння товаром, тим вище бажання купити товар і тим вища ймовірність додавання товару в корзину.

Структура опису товарів

Традиційний підхід до складання описів зводиться до наступного плану:

Хто – цільова аудиторія – хто покупець товару

Який – сегмент товару – бюджетний, мідл, преміум, еліт

Де – для якого призначений товар – вулиця, будинок, машина

Коли – використовується товар (сезонне рішення чи ні)

Навіщо – купувати саме цей товар а не інший – конкурентні переваги моделі

Як – використовується товар (не для кожного типу товару).

Наступний етап – визначення правильного формату опису товару. Не всі користувачі читають текстові описи. Варто враховувати, що більшість лише побіжно переглядають сторінки. Для залучення уваги і поліпшення сприйняття інформації використовуйте марковані списки.

Але списки виглядають занадто офіційно і стерильно, що не задіюють емоції користувача, не викликають бажання моментально додати товар в корзину. Вони просто структурують інформацію.

BigCommerce пропонує наступну формулу складання конверсійного опису товару:

 

лід (біль або проблема користувача, яку вирішує товар)

+

маркований список характеристик

+

висновок (як товар вирішує проблему / знімає біль користувача)

Обов’язкові елементи опису товару

Матеріали, з яких виготовлений товар. У випадку з описом послуги, перерахуйте, що входить в послугу.

Чіткі розміри – користувач не визначить розмір товару по зображенню, йому потрібні чіткі параметри, щоб усвідомити, наскільки диван великий, а ноутбук тонкий. Словесні описи підвищують ризик невиправданих очікувань. Поняття «тонкий» або «компактний» дуже суб’єктивні.

Здійснюйте форматування тексту так, як ніби користувач спізнюється на потяг. Оформлення тексту – перше, що оцінює потенційний покупець і потім приймає рішення, читати опис товару чи ні. Основні чинники оформлення, які необхідно оптимізувати:

Зображення

Одне зображення замінює 1000 слів. Візуальні образи сприймаються свідомістю в тисячі разів швидше слів. Зображення позбавляють від суб’єктивності суджень в описах: красивий, практичний, елегантний – справа смаку.

Зображення повинні:

  • демонструвати товар у всіх ракурсах
  • бути відмінної якості, щоб користувач міг легко збільшити і розглянути деталі

Не зайвим стане додати зображення товару в використанні (часто надаються виробником).

Структурування тексту

  • жирний шрифт, заголовки – ось основні чинники залучення уваги користувача
  • марковані списки найкраще структурують інформацію
  • порційність інформації з додатковими іконками, що вказують на тип інформації, дозволить покупцеві знайти важливі для нього дані

Текст на CTA-кнопці

CTA-кнопки більшості інтернет-магазинів не відрізняються оригінальністю – «додати в корзину», «купити зараз», плюс-мінус варіанти. І в більшості випадків це працює. Але якщо ви хочете отримати більше від товарної сторінки, тоді проведіть A / B тести з різними текстами на СТА-кнопках.

Наприклад, замість «Курсу по SEO» протестуйте кнопку з текстом «101 спосіб залучити користувачів».

На мою думку: такий підхід вимагає ретельного тестування. Нетиповий текст СТА-кнопки може збити користувача з пантелику.

Обсяг контенту

Мобільний трафік зростає, Google дає перевагу в ранжируванні сайтів, оптимізованим під мобільний пристрій. Сприйняття інформації при читанні з мобільного погіршується, так як підвищується навантаження на пам’ять. Додаткові дії, необхідні, щоб переглянути весь вміст сторінки, відволікають увагу і змушують користувача запам’ятовувати більше.

Якщо ваш сайт часто відвідують з мобільного пристрою, переконайтеся, що сторінка пропонує оптимальний обсяг інформації, доступний з одного (максимум двох) екранів. важливо:

  • відсутність горизонтальної прокрутки
  • якість зображень
  • швидкість завантаження
  • важлива інформація на поверхні