pidvuschutu-konversijПродовжуємо цикл статей про методи підвищення конверсії які ми детально проходимо в «онлайн курсі SEO + інтернет маркетинг». Це не експерименти, а оптимізація сайту з доведеною ефективністю. Методи підвищення конверсії, наведені в статті, абсолютно безпечні. Вони не призводять до просідання позицій сайту, відтоку трафіку і підвищення рівня відмов. Попереджаю, що будь-які зміни, що проводяться на сайті, вимагають зваженого підходу і тестування. Отже, як ефективно підвищити конверсію на сайті?

Як ефективно підвищити конверсію: 7 перевірених методів

  1. Спростіть процес покупки

Алгоритм взаємодії користувача з сайтом повинен бути максимально простий і зрозумілим. Користувач не повинен шукати відповіді на запитання: а чи можна купити товар з сайту (так-так, в практиці taina.com.ua є сайти, на яких виникають сумніви, що це за сайт: Інтернет магазин або каталог ). Процес покупки повинен бути інтуїтивно зрозумілий і очевидний. І пам’ятайте:

покупка повинна відбутися за мінімальну кількість переходів

Щоб визначити, наскільки просто купити на сайті, подумайте, а впоралися б із завданням ваші батьки:

Вказуйте користувачеві на кожну наступну дію – за допомогою підказок безпомилково ведіть користувача до завершення покупки. Цільова дію (СТА-кнопка) має виділятися серед інших можливих варіантів виходу зі сторінки.

Не пропонуйте користувачеві занадто багато варіантів дій – інакше ви підштовхнете його до парадоксу вибору: чим більше опцій на вибір отримує користувач, тим вище ймовірність, що користувач не зробить нічого. Піп Ладжі, гуру конверсії, засновник сервісу ConversionXL, стверджує, що чим ближче користувач до мети, тим менше опцій на вибір у нього повинно бути. Великий вибір паралізує рішення. Якщо сайт пропонує великий вибір продуктів, забезпечте користувачам якісні фільтри, щоб користувач міг максимально точно відфільтрувати товари, що відповідають його мети, і не витратити занадто багато часу.

Скоротіть форми авторизації і замовлення по максимуму – чим менше полів в формі, тим вище ймовірність, що користувач її заповнить. Реалізуйте можливість авторизації через популярні соціальні мережі. Не запитуйте ту інформацію, яка вам однозначно не потрібна для замовлення: освіта, соціальний статут, рівень доходу, домашній / робочий номер телефону, корпоративна електронна пошта.

Реалізуйте можливість покупки без реєстрації – дайте користувачеві вибір: купити без реєстрації, вказавши лише номер телефону/email і ім’я, або зареєструватися та стати постійним клієнтом (тут важливо гранично точно вказати, які переваги дає реєстрація). Наприклад: купити без знижки або зареєструватися та заощадити Х%.

Зробіть безкоштовну доставку – 82% користувачів віддають перевагу сайтам з безкоштовною доставкою.

  1. Правильні опису товарів

Це бич інтернет-магазинів. На кожному другому сайту я виявляю абсолютно порожні описи товарів, що не представляють для користувача абсолютно ніякої цінності. Я розповідав про це в одній із розсилок. Наведемо наочний приклад:

Опис товару повинен відповідати на основні питання користувача і давати йому досить мотиваторів для прийняття рішення. Сторінка з товаром, крім опису, повинна містити відео-огляд, зображення товару в різних ракурсах (клієнт не може помацати товар, відчути його якість на дотик – якісні зображення допоможуть розвіяти сумніви), відгуки користувачів. Додатковий контент заповнить нестачу інформації в описі товару.

Як складати правильні описи товарів?

Піп Ладжі також рекомендує вказувати вартість товару після опису його переваг і характеристик, в противному випадку може відхилити цей варіант тільки на підставі ціни, яка на перший погляд здається абсолютно не обґрунтованою.

  1. Докази, докази, докази

Будь-яке слово на сайті так і залишаться словами, якщо ви не підкріпите їх реальними доказами. Що ви можете надати користувачеві:

  • Відгуки клієнтів – по-перше, мотивуйте клієнтів залишати відгуки після покупки, по-друге, розміщуйте відгуки про товар в полі видимості користувача.
  • Дослідження – такий тип доказів досить ефективний. Користувачі вірять цифрам і результатами (наприклад, до і після використання товару). Важливо, надавати реальні цифри, реальні дослідження, реальні відгуки. Користувачі можуть перевірити інформацію. Інші ж прискіпливо вчитаються в умови дослідження (якщо тест проводився на незначній групі користувачів для товару масового використання, наприклад, зубної пасти, то довіри таким результатам мало).
  • Соціальні докази – для цього досить додати на сторінку товару кнопки соціальних мереж для репоста. Лічильники на кнопках магічно діють на нових відвідувачів. Чим вище цифри, тим більше довіри.
  1. Приберіть всі відволікаючі фактори

Важливо акцентувати увагу користувача на одну дію і не відволікати його через дрібниці. Проаналізуйте кожну сторінку, на яку потрапляє користувач на шляху до покупки. Чи містять ці сторінки фактори, які можуть відвести користувача від покупки. Закон високою конверсії говорить:

чим більше візуальних образів обробляє користувач в межах однієї сторінки, тим нижча ймовірність, що користувач прийме потрібне рішення.

Знижуючи кількість відволікаючих чинників (не релевантні товарні пропозиції, посилання на сторонні ресурси, інформація, яка не належить до товару і купівлю), ви підвищуєте ймовірність конверсії.

На сторінках товарів або на Лендінгу рекомендується:

  • зменшити або прибрати меню
  • прибрати бічні панелі, великі заголовки, рекламні банери і не релевантні спец пропозиції, які перетягують на себе увагу користувачів
  • прибрати не релевантні або низько релевантні, не інформативні зображення

Проаналізуйте сторінки і дайте відповідь чесно, які елементи на товарній сторінці ніяк не сприяють конверсії. Чи можливо прибрати ці елементи з товарної сторінки безболісно?

  1. Враховуйте конкурентів

У кожного товару є конкурент – прямий або непрямий. Дослідження доводять, що користувачі проводять власне «розслідування» перед прийняттям рішення, з якого сайту зробити замовлення. Вони ретельно вивчають сайти з видачі та ті, які на слуху, порівнюють пропозиції, переваги, вигоди. Випадки, коли користувачі роблять покупку / замовлення з сайту спонтанно, дуже рідкісні.

Дійте на випередження – проводите порівняння з конкурентами до того, як це зроблять користувачі. Так ви зможете навести клієнта на правильні висновки. Користувачі ліниві. Як правило, користувачі порівнюють варіанти поверхнево:

  • Основні характеристики
  • ціна
  • умови замовлення / доставки / повернення

Коли порівняння з конкурентами проводите ви, то саме ви вирішуєте, які переваги товару / сервісу / співпраці з вами стають основними перевагами. Ви можете обґрунтувати вартість доставки і товару (якщо вона вище конкурентної) або, навпаки, розвіяти сумніви з приводу достовірності товару і низької ціни.

  1. Працюйте з ризиками і запереченнями

Будь-яка покупка онлайн представляє певні ризики – замовлення затримається, товар прийде бракований або неналежної якості / не відповідає очікуваному, продавець виявиться шахраєм і так далі. Якщо користувач оцінить ризики замовлення з сайту як високі, угода не відбудеться.

Які фактори знижують ризики в очах користувача:

  • гарантія – чітко прописані умови гарантії відповідають на безліч питань в голові користувача, що стосуються неналежної якості товару.
  • повернення і обмін товару – додаткова сторінка, яка б знизила ризики для користувача. Відвідувач відразу зрозуміє, чи буде можливість повернути товар / гроші в разі, якщо товар не підійшов.
  1. Використовуйте мотиватори

Різні обмежувачі підвищують терміновість в очах користувача. Тільки 3 шт в наявності, ціна актуальна до …, до кінця акції / пропозиції …

Користувачі дуже скептично ставляться до таких пропозицій, особливо якщо викриють сайт в обмані (в момент закінчення акції ціна залишається такою ж, після додавання товару в кошик і оформлення замовлення в наявності залишається ту ж кількість товару і так далі). Всі прискорювачі і обмежувачі повинні бути чесними і достовірними. Це впливає на довіру користувачів до сайту.

P.S Інші рекомендації по підвищені конверсії на сайті