CTRCTR (відношення переходів по рекламному посиланню з вашого сайту до кількості показів цього посилання) – найважливіший параметр вашого блогу, від якого безпосередньо залежить ваш дохід від контекстної реклами. Більшість порад щодо підвищення цього параметра зводиться до наступних дій.

  1. Зміна дизайну рекламного повідомлення (колір, шрифт, розмір і т.д.).
  2. Правильне розташування рекламного блоку на сторінці.
  3. Грамотний підбір ключових слів для рекламних повідомлень.
  4. Формулювання дуже прості, але реалізація цих правил може зайняти тривалий час. А тому ефективне підвищення CTR вимагає ретельного аналізу вашої сторінки. І головне, що нас цікавить при аналізі, – CTR кожної сторінки окремо. Дуже часто буває, що на деяких сторінкам він досягає 20%, в той час, як на інших не доходить і до одного відсотка. При цьому і розташування, і колірна палітра рекламних блоків однакова на всіх сторінках. Крім того, що різні сторінки характеризуються різними CTR, вони відрізняються і популярністю серед ваших читачів.

Якщо ви плануєте монетизувати свій сайт, щоб він згодом приносив дохід, важливо постійно стежити за такими параметрами як тиц і PR. Дізнайтеся, як підняти тиц сайту простими і доступними способами. Збільшуйте тиц з порадами від taina.com.ua.

І тут нам на допомогу приходять сервіси Яндекса, що дозволяють дізнаватися відвідуваність і CTR окремих сторінок вашого сайту. Завдяки отриманій від Яндекса цінної інформації, ви зможете дізнатися, які сторінки мають найменшим CTR, і зайнятися зміною рекламних блоків розташованих на цих сторінках.

Інформація про популярність окремих ваших сторінок також є критично важливою: для значного збільшення CTR потрібно приділяти увагу найбільш відвідуваним сторінкам вашого блогу, не витрачаючи дорогоцінний час на турботу про непопулярні сторінки. Припустимо, одну сторінку блогу відвідують 1000 осіб на місяць, а іншу – лише 50.

Якщо у першої CTR буде 20%, а у другої – 0,5%, то ви заробите небагато грошей, ніж отримали б в протилежній ситуації. Відповідно, полігоном для зміни дизайну рекламних повідомлень повинні популярні сторінки блогу, що володіють низьким CTR.