Щоб сайт приносив прибуток, треба працювати не тільки над позиціями вашого сайту а над  конверсією і технічною справністю. Треба стимулювати бажання користувачів купувати, мотивувати клієнтів робити великі замовлення. У цьому огляді розглядаємо основні способи збільшити середній чек.

Як збільшити середній чек на сайті

  1. Безкоштовна доставка при замовленні від …

fri-dostavkaЯк я писав в нашій розсилці, на безкоштовну доставку всім можна розоритися. Доставляти серветки для монітора і ноутбук – речі несумісні.

Проаналізуйте розмір середнього чека і встановіть безкоштовну доставку для замовлень, сума яких злегка перевищує середній показник. Наскільки «злегка» – питання суто індивідуальне все залежить від вашої ніші. 69% користувачів враховують безкоштовну доставку при виборі онлайн-магазину. У той же час 40% клієнтів готові замовити більше, щоб товари доставили безкоштовно.

Український магазин Letu спочатку пропонував безкоштовну доставку всім. У магазині представлені як дуже дешеві позиції (підручні косметичні аксесуари), так і ексклюзивні дорогі товари. Магазин безкоштовно доставляв навіть косметичні серветки. Зараз безкоштовна доставка пропонується від 380 грн (~ 15 $).

Щоб зрозуміти, який обсяг замовлення для отримання безкоштовної доставки не злякає користувача і не змусить піти до конкурентів, проводьте А / В тести. Оцініть розмір середнього чека при безкоштовній доставці без обмеження в мінімальній сумі замовлень і сама кількість замовлень. Зберіть таку ж статистику за кількістю та розміром замовлень при безкоштовній доставці, доступною для замовлень від …

Основний ризик обмеження безкоштовної доставки мінімальною сумою замовлення в тому, що середній чек збільшиться, але це може спричинити відтік клієнтів і знизити кількість самих замовлень.

  1. Додаткові знижки для замовлень від ….

Додаткова знижка – відмінний мотиватор замовити більше. Завдання в тому, щоб встановити правильну мінімальну суму замовлення, посильну для клієнта, і знижку, стимулюючи замовити більше. Якщо середня вартість товару на сайті 10 $, а додаткова знижка надається при замовленні від 1000 $ при середньому чеку – 50 $, то малоймовірно, що пропозиція мотивує клієнтів. У той же час розмір знижки також має значення. Знижкою в 2% нікого не цікавить це скажемо насмішка над покупцем.

  1. Завжди обмежуйте пропозицію

Користувачі ліниві і пасивні. І цьому Інтернет сприяє. Людина, не залишаючи дому, зі смартфона або комп’ютера відвідує десятки магазинів, порівнює умови. Щоб зупинити нескінченний цикл блукань по сайтам, порівняння і вибору товару, відмінно працює тимчасовий або кількісний обмежувач. Пропозиція отримати товар дешевше, з подарунком, з безкоштовною доставкою обмежується або в часі, або по доступному на складі кількості товарів.

Хороша знижка, обмежена в часі, стимулює клієнта встигнути купити більше.

  1. Оптові замовлення

Пропонуйте додаткові знижки при оптовому замовленні (від N штук). Щоб пропозиція стало вигідною і покупцеві, і продавцю необхідно правильно розрахувати:

  • обсяг мінімального оптового замовлення для отримання знижки
  • обсяг продукції на складі, щоб забезпечити прогнозовані замовлення
  • обсяг знижки, яка спокусить користувача і не змусить магазин спрацювати в нуль за даною пропозицією.
  1. Апселл

Це маркетинговий хід, який пропонує клієнту поліпшену версію розглянутого товару. Залежно від асортименту магазину покращеною версією може стати:

модель більш надійного бренду (при розгляді дешевого смартфона китайського виробника Blackview магазин пропонує моделі Samsung, Apple, Nokia)

модель з поліпшеними характеристиками (при розгляді смартфона Samsung S7 запропонувати Samsung S8 з поліпшеною продуктивністю і екраном)

більш сучасна модель (Samsung S7 – Samsung S8)

Технологія враховує страхи клієнта зробити невдалу покупку. У свідомості людини більш дорогий товар асоціюється з більш якісним і надійним. Теж саме стосується і нових моделей, які вважаються більш стабільними.

  1. Крос-селлінг

apple_iphon3-compressorМабуть, метод не потребує представлення. Пропонує клієнту супутні товари: аксесуари, витратні матеріали, додаткові сервіси (настройка, додаткова гарантія або екстра-заміна).

Щоб пропозиція спрацювала, необхідно:

  • демонструвати релевантні товари
  • пропонувати виключно сумісні товари

Ніхто не захоче купувати з ноутбуком кейс для цифрової камери, нікому не потрібна плівка для Apple iPhone 6 при покупці Samsung.

  1. Комплектні пропозиції

apple_iphon-compressorЦе всім відомі «разом дешевше». Суть пропозиції в тому, що клієнт не може обрати інший товар в комплект або вибір обмежений. Таким чином збуваються самі неходові позиції. Клієнт радий отримати знижку і не завжди оцінює необхідність і якість додаткового товару в комплекті.

  1. Подарунки при покупці від N штук

Клієнт отримує подарунок від магазину або бренду при покупці 2х і більше одиниць товару. Важливо, щоб подарунок був гідний старань і витрат з боку клієнта.

Висновки:

Це лише деякі із способів збільшити середній чек на сайті. Ці методи працюють тут і зараз.

Не забувайте, що марно втілювати акції, спецпропозиції і розкручувати програму лояльності, якщо якість сайту низька. Розібратися, чому користувачі не конвертуються, не купують, йдуть до конкурентів в цьому допоможе онлайн курс SEO для бізнесу. На онлайн курсі ви дасте оцінку сайту і сайтів конкурентів по більш ніж 70 критеріями, які визначають зручність сайту для користувачів, довіру користувачів, а також мають безпосередній вплив на позиції в пошукових системах.