dubli-kontentyНайбільш загальним і проблемним питанням для вебмайстрів, особливо творців великих динамічних сайтів з базами даних, – це питання дублювання контенту.

Пошукові системи головним чином зацікавлені в унікальних документах і текстах, а коли вони знаходять численні копії однієї і тієї ж інформації, вони вибирають одне джерело в якості оригінального і відображають саме його в своїх ведучих. Якщо Ваш сайт має безліч сторінок з одним і тим же контентом, незалежно від того, чи зроблені копії системою управління контентом або ж в мережі існує безліч копій одного і того ж контенту, Ви можете зменшити шанси цих сторінок при ранжуванні у видачі.

 До того ж у цьому випадку зменшується цінність від тексту АНКОРу і ваги посилань за допомогою як внутрішніх, так і зовнішніх посилань на сторінку.

Виходом з цієї ситуації може бути використання поточної сторінки з кооперуванним контентом і редіректом 301  для того, щоб звести всі версії до однієї оригінальної версії контенту.

Дуже часто ця помилка зустрічається на головній сторінці сайту. Веб-сайт має один і той же контент на http://www.url.com, http://url.com, і http://www.url.com/index.html. Одне це поділ може призвести до втрати цінності посилань і серйозно нашкодити положенню домашньої сторінки сайту в результатах видачі.

Якщо Ви знайдете багато зовнішніх посилань на сайт, вказують як на www.non-, так і на www.version, розумним буде використання правила перезапису 301, з тим щоб віддати перевагу всіх сторінок одному домену. А також можете почитати про защита в контакте як вберегтися від взлому.