contentНа сьогоднішній день контенту приділяється велика увага, досвідчені фахівці вважають, що саме текстове наповнення ресурсів відіграє в оптимізації і просуванні одну з найважливіших ролей.

При цьому є оптимізатори, які взагалі визначають контент як головний фактор успішності. У цій статті ми розглянемо основні параметри текстового наповнення ресурсів, які найбільш ефективно відображаються на їх просуванні. Перш ніж приступати до розробки текстового змісту сайту, необхідно провести аналіз середовища, в якому він буде існувати.

Слід уважно вивчити цільову аудиторію ресурсу, які користувачі будуть цікавитися представленою інформацією. Особливо важливо визначити конкурентоспроможність майбутнього ресурсу, вивчити сайти конкурентів і їх зміст, спосіб піднесення тієї чи іншої інформації і пропозицій.

Якщо тематика сайту є однією з найпотужніших в Інтернеті і конкурентів сотні або навіть тисячі, то при створенні контенту доведеться дуже і дуже постаратися. Потрібно буде серйозно поміркувати над можливими варіантами представлення контенту, адже виділитися з сотень сайтів і зайняти перші позиції в природній видачі дуже непросто.

 Крім того, потрапити навіть до двадцятки буде складно. А з поганим контентом і зовсім нереально. Основні вимоги до контенту, що пред’являються експертами та пошуковими машинами – це стовідсоткова унікальність, свіжість (актуальність) і релевантність.

Кожне з цих вимог заслуговує окремої уваги, але основна мета у них одна: максимально сприяти просуванню сайту в пошукових системах. Унікальність контенту, в першу чергу, потрібна для позитивної оцінки сайту пошуковими машинами.

Іншими словами, щоб сайт не був визначений пошуковими системами в категорію «спам», його і наповнюють унікальним контентом. Щоб було простіше це зрозуміти, наведемо приклад. Деякі оптимізатори все ще користуються у своїх кампаніях по просуванню забороненими чорними методами, один з яких – поширення спаму та штучне нарощування трафіку.

Результат такі методи практично не приносять, оскільки вони вже застаріли і мають цілий ряд більш сильних і потужних «суперників» серед ефективних інструментів просування. Тим не менш, знаходяться бажаючі наповнити сторінки свого сайту однієї і тієї де ключовою фразою або просунути відразу кілька сайтів однаковим змістом.

Однак пошукові системи сьогодні мають можливість обчислити такі ресурси і часом карають, відправляючи в «бан». Звідси і випливає, що краще, правильніше і ефективніше наповнювати сторінки сайту унікальним контентом, який ніде і ніколи не був опублікований.

Що стосується свіжості і актуальності представленої інформації, тут все просто – чим частіше оновлюється зміст сайту, тим цікавіше і корисніше він стає для користувачів.

Також обновлювана інформація говорить і про те, що сайт живе і розвивається, його власники вибудовують відносини з користувачами і грамотно підходять до питання просування сайту. Коли Пошукова система визначає зміст сайту, як часто оновлюється, вона нараховує йому так звані позитивні бали, які дозволяють позиціях сайту тільки зміцнюватися та зростати.

Таким чином, стає очевидним, що текстовий зміст веб-ресурсу необхідно освіжати, для цього створюються і розділи зі статтями, новинами та іншими публікаціями. А тепер про релевантність.

Зрозуміло, при оптимізації сайту даний параметр є незаперечно значущим. Тому і підтримувати релевантність на належному рівні слід не тільки для однієї якоїсь сторінки сайту, а для всього ресурсу в цілому. Якщо тематика і наповнення сайту будуть різнитися, то пошукова система не зможе віднести його в певний тематичний розділ.

А тематика – найважливіший критерій при розробці кампанії просування і стратегії розвитку веб-ресурсу. Чітко слідувати заданій тематиці необхідно для того, щоб пошуковики автоматично підвищували рейтинг сайту, також йому буде легше потрапити до каталогу Яндекс, а це вже півшляху до залучення все більшої кількості користувачів на веб-ресурс.

Що ще слід відзначити, так це чіткість і ясність викладу інформації, користувач повинен з легкістю знаходити необхідні йому тексти, тому розміщені на сайті підтеми і підрозділи повинні бути зрозуміло освітлені, заголовки повинні бути цікаві й привабливі, щоб користувач був зацікавлений у прочитанні тієї чи іншої запропонованої теми.

Ще один важливий момент – зовнішня складова сайту, його гармонійність і привабливість, зручність користування. На сьогоднішній день, маючи в руках найсильніші технічні розробки, творці сайтів переграють з їх застосуванням і погіршують картинку зайвими елементами. Сайти часто не виправдовують очікувань користувачів, які дратуються через спливаючих картинок та рекламних банерів, відволікаються на флешки і інші малозначні для них «навороти».

Власники і творці сайтів, на жаль, не завжди пам’ятають про те, що простота користування ресурсом, його лаконічність і зрозумілість, разом з цікавою інформацією і красивими текстами можуть зацікавити навіть випадкового користувача. Також всі перераховані надмірності заважають індексації сайту, пошукові системи не оцінюють позитивно подібні елементи, тому підвищити позиції сайту в рейтингах і пошуковій видачі таким чином, що не дивно, ніколи не вийде. А от нашкодити вони можуть легко.

Далеко не кожна Пошукова система здатна оцінити зміст «флешки», тому перевантажувати сторінки сайту цим ефектним і вражаючим засобом мультимедіа не варто. Якщо зовсім відмовитися від цього інструменту ніяк не можна, то з ним варто обходитися з обережністю і розподіляти його краще в особливих місцях сайту, щоб зберегти основний зміст сторінки в форматі HTML, і разом з тим прикрасити враження користувачів від красивої і грамотної «флешки».

Тільки прозорий і в буквальному сенсі видимий текст правильно виявляються і індексуються пошуковими системами, а це особливо важливо, коли просування сайту здійснюється при використанні ключових слів і фраз, уживаних у контенті. Окремої розмови заслуговує навігація веб-сайту.

 При просуванні і оптимізації ресурсу її можна використовувати дуже навіть ефективно. Наприклад, деякі веб-сайти використовують графічний метод навігації, що дозволяє надати ресурсу і грамотність при використанні і управлінні, і зовнішню привабливість.

Щоб пошукові системи могли правильно бачити навігаційне меню сайту, потрібно забезпечити атрибут ALT тега Image кожної кнопки меню, яка містить тематичне опис сторінки призначення. При цьому важливо пам’ятати, що текстова посилання буде котируватися пошуковиком набагато вище, ніж посилання в пов’язаної графіку.

Знаходиться в межах посилання текст обов’язково буде прочитаний пошуковою системою, а текстове меню разом з грамотною навігацією створюють визначення теми призначення. Якщо при цьому текст бачить користувач сайту, пошукова система розуміє, що сайт «грає» за її правилами. У результаті веб-ресурс оцінюється пошуковими системами позитивно, і його просуванню ніщо не буде перешкоджати.

Наостанок зазначимо, що в оптимізації і просуванні сайтів краще слідувати легальним та загальноприйнятим правилам, які дозволяють домогтися видимого і ефективного результату від кампанії. При створенні сайтів необхідно враховувати прийняті норми щодо створення та розміщення контенту, і тоді він буде працювати на власників сайту, приносячи їм вигоду і, разом з тим, користь відвідувачам.