seo kontentSEO-контент – невід’ємна частина SEO-оптимізації. Що собою являє SEO-контент і як написати його правильно, давайте розберемося. Він являє собою спеціальний текст, що знаходиться на сторінках Вашого сайту, що сприяє його просуванню у видачі пошуковиків по певних запитах.

Почати просування сайту краще всього з оптимізації текстів, яку можна робити одночасно з написанням тексту або оптимізувати вже готові та викладені на сайт статті. Наша порада: робіть оптимізацію одночасно з написанням, а в ідеалі – до написання. Безкоштовний контент для сайту вимагає складання плану майбутнього тексту, відмикаючи від пошукових запитів. За допомогою такого методу Ви отримаєте тематичний, органічний текст, і зможете уникнути «кривих» ключовиків, а отже досягнете логічного побудови статті. Безкоштовний контент для сайту оптимізований таким чином, підвищує позиції сторінок веб-сайту у видачі розвідувачів.

  1. Пишем правильний текст.

Як це зробити знає не кожен, тому ми спробуємо відкрити завісу SEO-оптимізації. Насправді, написати SEO-контент не зовсім легке завдання. Часто складно вжити в статті необхідне, як правило, величезна кількість ключових слів, при цьому доносячи до читача зміст тексту і його ідею. Благо в цій області трудиться безліч професіоналів, які за розумну плату допоможуть Вам створити безкоштовний контент для сайту. Якщо ж Ви хочете самостійно написати текст, пам’ятайте, що створюючи його, потрібно звертати увагу на наступні пункти:

  1. Унікальность тексту.

Унікальність, мабуть, є основним чинником, якого необхідно дотримуватися, працюючи над текстом. Якщо текст, написаний для сайту, буде не унікальний, значити сторінка з цим текстом не потрапить в індекс пошуковиків і її просто не побачать користувачі.

2. Структура СЕО-контенту.

Складаючи безкоштовний контент для сайту пам’ятайте, що існує певна структура тексту: наявність заголовка є обов’язковим, в якому повинен бути присутнім ключовий запит. Обов’язкові і підзаголовки, які поділяють текст на підрозділи. Крім колосального СЕО-впливу, з їх допомогою читач зможе добре орієнтуватися в тексті і читати буде цікаво, а не нудно. Основний ключевік варто вжити в першому абзаці, в подальших використовуйте додаткові ключі.

3. Сніппет.

Виберіть абзац, в якому вживете основний ключовий запит двічі: перший раз – пряме входження, другий раз – можна схиляти, розбивати приводами і т.д. Абзац, в який кілька разів вписані ключові слова, потрібно писати особливо уважно і перечитувати його кілька разів, оскільки, швидше за все з цього абзацу пошуковий робот створить сніппет. Напишіть цей абзац так, щоб його захотілося прочитати багатьом людям.

4. Тематічность статті.

Текст повинен бути тематичним. І це основне правило. Набір слів типу: «Якщо Ви садите орхідеї в своєму Лексусі, їх потрібно одягнути у в’язані шкарпетки і годувати регулярно» – не годиться. Необхідно від «А» до «Я» написати текст, який буде беззаперечно відповідати темі та ключовим словам.