contentУ Google є чудовий вислів “Контент – король” і відправляє він нас до далеких часів зародження пошуку як такого, пошуку серед тисяч документів по їх вмісту. У що перетворився пошук через 10 років? Це сотні, якщо не тисячі, факторів, що впливають на позиції сторінок в результатах пошуку, де контент не варто вже на найпершому місці.

Якщо подивитися на всі сучасні пошукові машини, то за основу береться принцип PR у Google – це і тематика, і кількість, і якість, і вік – все тут. І з часом пошук стає зовсім іншим, пропонуючи в комерційних тематиках не зовсім те, що потрібно.

Зараз в Інтернеті процвітає епоха посилань. За ним до недавнього часу судили про якість і фортеці позицій сайту, вони хороші і погані, зовнішні і внутрішні – зараз все крутиться навколо посилань, за допомогою яких можна потрапити в топ.

Мені здається, що пошуковики, що вибрали модель, в якій посилання мають пріоритетне значення в сотнях факторів ранжирування, зовсім скоро зрозуміють, що вона не є  правильною. Google вже анонсував відмову від свого параметра PR в середині листопада, замінивши його на VR – щось на кшталт рейтингу відвідувачів.

Але поки модель працює, їй потрібно користуватися. Особливо через те, що російськомовні представники пошуку сприймають зміни у загальносвітового лідера пошуку і реалізують їх у себе з конкретним запізненням.

Отже, тепер трохи про те, на скільки сьогодні важливі посилання в неті і кілька прикладів, що підтверджують це.

Як не оптимізований сайт вивести в топ 10 – 30 за допомогою посилань?

Ось зовсім недавно була можливість по експерементувати з сайтом одного замовника. Для тематики сайту (матеріали для будівництва доріг) запити були високочастотними. 6 слів по Яндексу забезпечували близько 50 000 показів на місяць. Конкуренція в темі дуже висока, сайти старі, піаристі і з високим ТІЦем.

Прогін через 1ps.ru і оплачений прогін за 40 $ в протягом трьох тижнів з потрібними словами та назвами протягом 1,5 місяця вивели сайт на позиції в Яндексі і Гуглі від 4 до 29. Це ще раз підтверджує важливість посилань, правильних каталогів і грамотних назв з описами. Підсумок, з 540 $ за оптимізацію було витрачено 42 $ і кілька годин часу для виведення сайту в топ по всім словам.

Як посилання не допоможуть зайняти потрібне місце в топі видачі?

Був ще один сайт з будівельної тематики. Всі вищеописані процедури були застосовані до нього протягом декількох діб. Витрати ті ж, а результат гірший – всього-лише топ 50 в Яндексі і Гуглі. Якщо порівнювати інтерес до тематикам і конкуренцію всередині них, то вони з більшого схожі.

Звідси висновки:

  1. Реєстрація в каталогах все ще дієва міра по просуванню сайту в пошукових системах
  2. Швидка і масова реєстрація – поганий варіант, пошуковики з цим активно борються з вибуховим зростанням посилань шляхом пессимізації сайту в результатах видачі, в результаті вся робота зводиться до 0.
  3. Посилання повинні рости повільно – при ручній реєстрації не намагайтеся зробити більше 20 посилань на свій сайт через каталоги.
  1. Контент в неті  обов’язково має бути оптимізований, і потрібно досить проста наявність потрібних слів (навіть в одиничному вигляді) в унікальному і тематичному контенті.

Новый seo блог на качественном сайте для веб-мастеров и сео оптимизаторов.