pokypci magazunivДослідницька компанія Bronto вивчила досвід продажів сотні онлайн-магазинів і ознайомилася зі стратегією взаємодії з клієнтами, які відмовляються від покупки. Як виявилося, майже в 70% випадків угода переривається в той момент, коли товар вже знаходиться в корзині.

Найчастіше (в 26% випадків) покупця лякає кінцева вартість товарів, яку він помістив в корзину.

Багатьох покупців відштовхує та обставина, що магазин не вказує, скільки буде коштувати доставка.

Деякі магазини перед здійсненням покупки вимагають пройти реєстрацію, що припускає введення особистих даних. Як правило, такий поворот подій відлякує клієнтів.

Мало кому подобається невиправдано довгий процес оформлення товару, який забирає час і позбавляє бажання довести до кінця розпочату справу.

Найсерйознішою причиною відмовитися від покупки є проблеми з системи оплати сайту.

Щоб підвищити відсоток покупок відкладених товарів, рітейлери розсилають потенційним клієнтам листи з нагадуванням про те, що операція не завершена, а деякі навіть намагаються підігріти покупця невеликими приємними знижками на наступну покупку.