Пошукові системи постійно оновлюють свої алгоритми ранжирування. І якщо ви хочете отримати / утримати високі місця у видачі – стежте за тенденціями в сфері SEO. 2016 рік приніс значні зміни: покарання за спам , збільшення ролі поведінкових факторів, запуск алгоритму Пінгвін … А що чекає нас в 2017 році? Про це далі.

ТОП-6 трендів SEO просування в 2017 році

  1. Контент понад усе

В умовах інформаційної перенасиченості пошукові системи все більше починають цінувати корисні інформативні тексти. За якими параметрами варто оцінювати їх якість?

Перелічу основні моменти:

  • Текст на сайті повинен мати інформаційну додаткову цінність, а не просто бути унікальним.
  • Хороший текст покращує поведінкові фактори: збільшує довжину сесії і кількість переглянутих сторінок, зменшує відсоток відмов.
  • На хороший текст посилаються інші ресурси, він поширюється в соц. мережах і т.п.

Порада: Крім текстового наповнення приділіть увагу графічним елементам сторінок, а також відео наповненню.

text

  1. Підвищені вимоги до зворотних посилань

Роль посилань продовжує знижуватися, але вони все ще залишаються значимим фактором ранжирування. На що звернути увагу при отриманні зворотних посилань?

Посилання на ваш ресурс повинні бути:

  • Природними
  • З тематичних і трастових ресурсів
  1. Підвищення значущості поведінкових факторів

Пошукові системи прагнуть, щоб в ТОПі видачі знаходилися ресурси, які максимально точно і детально відповідають на запит користувача. За якими параметрами це визначається?

Непрямим показником корисності сайту служать хороші поведінкові чинники. Якщо клієнт не закрив сайт протягом перших 15 секунд, провів на ньому велику кількість часу, переглянув більше однієї сторінки, значить, сайт релевантний запитом і отримає високі місця у видачі.

pokaznuku-vidmov

  1. Соціальні мережі починають відігравати важливу роль в ранжувані

Наявність переходів з соц. мереж допомагає ресурсу піднятися у видачі. А значить, створення спільноти або пабліку – просто must have прийдешнього року.

Звичайно, створити групу в ВК або «Фейсбук» недостатньо. Потрібно знову ж працювати над контентом – не тільки писати цікаві пости, але і розміщувати якісні зображення.

  1. Адаптивна верстка під мобільні пристрої

Все більше користувачів переходить на сайт, користуючись смартфонами або планшетами. Тому створення робочої мобільної версії сайту – обов’язковий крок у просуванні ресурсу. Він допоможе не тільки поліпшити юзабіліті сайту а також зменшить відсоток відмов.

  1. Зростання ролі бренду

Одним із значущих чинників ранжирування в Google стає згадка бренду на сторінках інших сайтів без використання гіперпосилань. Тому працюйте над побудовою якісного бренду – підвищуйте довіру до компанії за допомогою цікавих експертних текстів, розміщення іншої корисної інформації.

Підведемо підсумки

Просувати сайти стає все складніше. Користувачі (і пошукові системи) хочуть бачити у видачі якісні сайти, а значить, ранжування проходить за більш суворим параметрам.

Що можна порадити? Рішення просте і одночасно складне: покращуйте якість сайту. Працюйте над контентом: пишіть цікаві корисні тексти, розміщуйте унікальні фото і відеоматеріали, намагайтеся виступити експертом у своїй галузі.

Також розвивайте способи отримання трафіку – зверніть увагу на соціальні мережі та інші медіа майданчики (YouTube, Pinterest, Twitter та ін.).