analitukaОдним з найбільших недоліків здебільшого аналітичного програмного забезпечення є те, що воно працює не в режимі реального часу. Використовуючи Google Analytics, ви можете прочекати 18-24 години, поки почнуть збиратися дані за минулу добу. Більшість серверних програм аналізу запускаються щоденно, обробляючи за архівовані логи за останні 24 години.

Однак під час соціальної / вірусної маркетингової кампанії, обов’язково потрібно пильно стежити за джерелами трафіку, щоб більше розгорнути вірусну кампанію. Існує ряд доступних в Мережі програм, які аналізують дані в режимі реального часу, в тому числі Chartbeat і Visistat, для наших цілей тут буде використовуватися Clicky – програма для аналізу в режимі реального часу, якою користується Virante під час проведення вірусних кампаній.

Розвиток напрямків кампанії за допомогою форумів Одним з найменш обговорюваних і шанованих, але, тим не менш, надзвичайно важливим аспектом маркетингу в соціальних медіа, є форуми і іміджборди.

Я знаю, що вони дуже несучасні, проте служать важливою відправною точкою для високоцілевого трафіку. У той час як вашою темою можуть зацікавитися лише деякі відвідувачі Digg, Reddit або Delicious, існує можливість того, що вашою темою сильно зацікавляться на десятках форумів або іміджбордов, деякі відвідувачі яких, при цьому, можуть бути членами вище перелічених спільнот.

Однак простий спам на іміджборах не є виходом, оскільки вони часто модеруються, і ваші повідомлення будуть помічені, якщо тільки ви не є засновком сайту та автором багатьох повідомлень. Замість цього, ми використовуємо аналіз у режимі реального часу для визначення іміджбордов, які вже відібрали нашу історію, і прийняли участі в обговоренні.

 За допомогою Clicky можна швидко дізнатися, на яких форумах і іміджбордах про вас кажуть, навіть якщо для входу на них потрібно залогінитися. Вибравши джерело соціальних медіа, ми можемо бачити як кількість відвідувачів за весь час, так і відвідувачів за останню годину, що дає нам інформацію про те, що ми можемо зробити для зміни ходу кампанії.

Використовуємо Twitter з розумом

На жаль, важко отримувати всю інформацію про те, яку увагу ви залучили в мережі Twitter, оскільки люди використовують різні назви, посилання та сервіси для того, щоб повідомити іншим людям про ваш контенті.

За допомогою аналізу в режимі реального часу, використовуючи інформацію про джерело переходів, можна бачити, хто відсилає про вас повідомлення, а також передруковує ці повідомлення (retweet), замість того, щоб використовувати пошукові запити знову і знову. Наприклад, якщо при проведенні схожою вірусної кампанії люди почали передавати про неї повідомлення в Twitter, ви можете за допомогою друзів і фоловерів поширювати ретвіти, а не намагатися викликати масову відправку повідомлень загалом.

 Просто знайдіть популярного користувача, який вас розхвалив. Ви також можете вивчити негативну інформацію, щоб знати, що потрібно поліпшити «на льоту», а не виявити через кілька годин, що одна людина знайшла у вас в пості помилку, убивши весь ажіотаж, тому що ви не змогли знайти її до цього самі. Аналіз в режимі реального часу: важливість для успіху вірусного маркетингу.

Якщо ви або ваша соціальним маркетингом компанія повністю покладаєтеся тільки на один сервіс аналізу, який оновлюється раз на добу, ви втратите величезну кількість можливостей. Є безліч безкоштовних сервісів – наприклад, Clicky, Chartbeat і Visistat. При бажанні можна навіть створити власну систему, але не втрачайте свій трафік. Перші кілька годин надзвичайно важливі для успішного зародження вірусу. Кампанія вразлива навіть до незначних негативних відгуків.