Використання мета тегів Title
Боротьба пошукових машин з чорними оптимізаторами наближається до кінця, пошуковики все краще і краще стали розбиратися в психології оптимізаторів.
Основні принципи оптимізації Сторінок
Вже давним-давно сформовані. А для того, щоб грамотно оптимізувати вашу сторінку, потрібно знати як це правильно зробити з використання мета тегів.
Тому спроба розповісти вам про основні мета теги: Title, Description і Keywords.
Почнемо з тега Title. Використання мета тега Title. Є найважливішім на сторінці. Саме його показують пошуковиках. Як Ім’я вашої сторінки в пошуковій видачі.
Намагайтеся складати ваш заголовок так, щоб ВІН максимально відображав вміст вашої сторінки і БУВ привабливий для Користувача.
Перерахую деякі особливості при складанні тега Title: Не Варто захоплюватися банальним перерахуванням ключовими слів у заголовку; Головне ключове слово повинно бути присутнім у вашому заголовку хоча б один раз, Не використовувати Ключове слово в title, ЯКЩО йо Немає на самій сторінці; Ключове слово в цьому тегу має найбільшу Вагу.
Бажана складати Title довжина якого складатиме 80 символів разом в с пробілами; Спеціальні символи краще НЕ використовувати. Ресурс для тех, кто мечтает делать сайты — sitestyler.net Информация о вэб-мастеринге, о разметке страниц, о вэб-серверах.