PhishingДовіра користувачів важливо як для ранжирування, так і для конверсії сайту. Пропоную вашій увазі чек-лист чинників, що знижують довіру на думку експертів ConversionXL. Мої коментарі додаються.

Чек-лист чинників, що знижують довіру користувачів

  1. Помилки дизайну

Практика аналізу сайтів показує. У прагненні захопити увагу користувачів, веб-майстри застосовують занадто багато елементів захоплення уваги в дизайні, що призводить до зниження довіри. До факторів дизайну сайту, що знижують довіру користувачів, відносяться:

  • миготливі банери
  • занадто яскраві кольори
  • безліч анімаційних елементів
  • вспливаючі вікна

Коментар: дизайн — перше, що бачить користувач, потрапляючи на сайт. Перевіряючи сайти, я відзначаю наступні помилки дизайну, що впливають на довіру відвідувачів:

    • велика кількість рекламних блоків
    • велика кількість інформаційних блоків на головних сторінках, що призводить до перевантаження сторінок і якомусь «хаосу»
    • помилки верстки

    1. Соціальні докази

    Думка інших людей допомагає користувачам визначитися з вибором. Про важливість соціальних доказів кажуть багато веб-аналітиків. Кейси доводять, що відгуки та рекомендації клієнтів підвищують конверсію в рази. Вебмастри знають, як реалізувати відгуки на сайті і зміцнити довіру користувачів. Однак існують чинники, які неявно знижують довіру користувачів. До таких факторів належать:

    • блог, в якому остання публікація дворічної давності
    • сторінки і групи в соціальних мережах без оновлень
    • іконки соціальних мереж на сайті, за якими ніхто не переходить
    • відверто підставні відгуки на сайті
    1. Відсутність інформації про гарантії і безпеки

    Впізнавані символи безпеки і гарантії надають користувачеві впевненості в надійності сервісу.

    довіру користувачів зміцнюють докази гарантії, якості, безпеки

    Такі мітки працюють на підсвідомості і підвищують довіру користувачів.

    Якщо користувач не може знайти інформацію про гарантії, повернення, обмін товару, то довіра знизиться.

    1. Помилки і помилки

    Людям властиво помилятися. Одна помилка на сайті не знизить довіри користувачів. Однак якщо помилки і друкарські помилки перетворюються в тенденцію неписьменності на сайті, це негативно відіб’ється на довірі відвідувачів. Більш того, помилки позначаться на репутації самої компанії, яку представляє сайт в інтернеті.

    Коментар: граматичні, пунктуаційні помилки і друкарські помилки зустрічаються на 27% сайтів.

    1. Недоведені твердження

    Слова залишаються тільки словами, поки ви не надасте докази.

    Порівняйте:

    • найшвидша доставка — доставимо піцу в будь-яку точку міста за 15 хвилин або піцу отримаєте безкоштовно
    • найсмачніша піца — нашу «Маргариту» замовляє кожен другий відвідувач

    Користувачі більше довіряють точним цифрам, ніж абстрактним міркуванням. Використовуйте точні, а не округлені значення. Це також впливає на довіру.

    1. Відсутність контактної інформації та фотографій

    Контакти і фотографії доводить реальне існування компанії. Однак і тут вебмайстрів очікують певні складності.

    Мальовані фотографії замість справжніх знімків співробітників компанії, офісів, виробничих потужностей викликають недовіру. Більш того, вони викликають сумнів в компетентності, відкритості і щирості компанії. Зробіть справжні фотографії офісів і співробітників. Це покаже «обличчя» компанії, доведе користувачам, що вам нема чого приховувати, ви відкриті до співпраці.

    Мої рекомендації:

    Укажіть контакти, за якими користувач може відразу зв’язатися з представником компанії, в шапці сайту.

    Зареєструйте різні канали зв’язку: гаряча лінія, мобільний оператор, міські номери телефонів офісів, точок продажів, пунктів видачі, онлайн чат, skype.

    неправильно:

    skype: Kovtalo1986

    email: Kovtalo@meta.ua

    правильно:

    skype: taina.com.ua

    email: zakaz@taina.com.ua

    Дублюйте контактну інформацію там, де її шукає користувач сторінка замовлення, корзина, футер і шапка сайту, сторінка контактів.

    1. Баги, помилки, збої, недоступність сайту

    Биті посилання, не функціонуючі форми замовлення і підписки, недоступність сайту — всі ці помилки знижують довіру користувачів. Передбачати збій неможливо, але можливо вплинути на думку користувачів.

    Повідомте своїм користувачам про збої в соціальних мережах, вкажіть термін вирішення питання. Вкажіть, як користувач може вирішити проблему тут і зараз.

    1. Непрямі фактори довіри користувачів

    Блог ConversionXL вказує на непрямі фактори сайту, що впливають на довіру користувачів:

    • використання професійної лексики
    • вказівка посад в компанії
    • вказівка зв’язків з авторитетними компаніями
    • цінна інформація для цільової аудиторії
    • чесність і відкритість: наприклад, чесно говорите про недоліки пропозиції
    • посилання на авторитетних експертів, співпраця, вказівка експертних думок
    1. Зловживання факторами довіри

    Як ні парадоксально, але зловживання елементами довіри призведе до зворотного результату.

    Все добре в міру. Наприклад, відсутність негативних і нейтральних відгуків викликає підозру, що відгуки продажні.

    Дослідження компанії Reevo показує, що:

    68% користувачів відчувають більшу довіру до бренду, якщо бачать і позитивні, і негативні відгуки.

    95% користувачів відчувають підозру, якщо на сайті і на сторонніх ресурсах публікуються суцільно позитивні відгуки про компанію / бренд.

    Коментар: зловживання термінологією і професійним жаргоном також знижує довіру користувачів. Переконайтеся, що будь-який користувач розуміє ваше повідомлення.

    Короткий чек-лист чинників сайту, що впливають на довіру користувачів

    • Переконайтеся, що сайт доступний і працює правильно.
    • Додайте якісні зображення офісу, виробництва, співробітників. Вкажіть контактну інформацію там, де її звик шукати користувач.
    • Додайте на сайт знаки гарантії, якості, безпеки. Ясно і чітко викласти умови обміну, повернення товару і грошей.
    • Використовуйте професійну лексику, але не зловживайте термінологією. Пояснюйте кожен термін. Говоріть простіше, і вас зрозуміють всі.
    • Перевіряйте контент, щоб уникнути помилок через неуважність. Найміть редактора.