znachenja posulanЯке значення посилань для поліпшення результатів індексування Вашого сайту?

Перше питання, яке Ви повинні задати, звідки брати посилання. Тут є 2 стратегії.

  1. Найефективніший спосіб ідентифікувати відповідні сайти для публікування посилань повинен бути заснований на розумінні того, хто публікує посилання на конкурентів, які перевершують Вас по положенню в Google за певним пошуковим словом. В ідеалі, Ви повинні орієнтуватися на тих, хто займає # 1 місце при пошуку в Google по ключовим словом або ключовим фразам, під які Ви оптимізуєте свій сайт.

Якщо Ви правильно створите посилання на свій сайт на тих же сайтах, то займете верхню позицію в Google з заданою ключовою фразою. Є безліч методів визначити, на яких сайтах розміщені посилання на сайт, який виводиться під номером # 1 при пошуку в Google за ключовою фразою, яка Вас цікавить. Почніть з визначення, який сайт займає # 1 позицію по Вашому пошуковому слову. Як тільки Ви визначите цей сайт, зробіть одне з наступного: Використовуйте пошук в Google. Зайдіть на Google.com і надрукуйте наступне: URL: www.конкурент.com і натисніть “пошук”. Тільки, замініть “конкурент.com” на назву сайту, який Ви тільки що знайшли, який обіймає позицію # 1 в Google по Вашому пошуковому слову.

В результаті Ви отримаєте певну кількість сайтів, що дають посилання на Вашого конкурента. Єдиний недолік цього методу те, що Ви не дізнаєтеся, які з цих сайтів важливіші, ніж інші (тобто кількість посилань між цими сайтами, PR Google, вміст ключових слів на сторінках і т.п.) За допомогою Alexa. Зайдіть на Alexa.com і надрукуйте назву сайту, який Ви досліджуєте. Alexa.com – інструмент, який використовується для визначення популярності використання інструментальних засобів Alexa.

Оскільки не всі використовують інструментальні засоби Alexa, інформацію тільки щодо правильна. Як тільки Ви отримаєте в результаті веб сайт, Ви побачите список набору опцій. Для отримання короткого опису, натисніть «Sites Linking In». Ця опція показує перелік сайтів, на яких Alexa виявив посилання на сайт, який Ви досліджуєте. Це може бути хорошим початком процесу побудови посилань. За допомогою інструментарію онлайн SEO.

Використання онлайн маркетингового інструментарію для автоматичної генерації списку сайтів, що дають посилання на сайт Вашого конкурента, який передбачає деталі посилань (Google PR, текст посилання, кількість посилань, за якими заходять на сайт конкурента, назва сторінки і т.п.) найефективніший спосіб створити список цільових сайтів для спроби розміщення посилань на Ваш сайт. Я особисто купив і використовував близько десятка різних продуктів, що дозволяють мені стежити за конкурентами і, що важливіше, будувати ефективну стратегію розміщення посилань.

 Менш ніж за 30 секунд деякі з цих інструментів дають Вам знати точно, які сайти, зробили посилання на веб сайт, що займає # 1 позицію, і дають Вам потрібну інформацію для зв’язку з ними або запиту на можливість додати посилання. Ви можете використовувати будь-який інструмент, який захочете, поки він буде забезпечувати Вас списком сайтів, що роблять посилання на Ваших конкурентів і способом перевершити їх.

Якщо Ви почнете побудову списку посилань з найбільш якісних сайтів, то підійметься на # 1 місце в Google набагато швидше. Визначення авторитетних веб сайтів.

Авторитетні веб сайти – це ті сайти, які розмістили 3 і більше посилання на Ваших конкурентів. Ви можете заощадити час, використовуючи онлайн SEO інструменти для визначення цих сайтів. Якщо у Вас в розпорядженні немає інструменту, Ви можете зробити це вручну, використовуючи наступний метод:

1. Знайдіть сайти-конкуренти, відвідавши Google і написавши запит на пошук найбільш важливого терміну.

2. Створіть електронну таблицю з топ 100 сайтів, що роблять посилання на кожен з перших 5 сайтів Ваших конкурентів (Microsoft Excel – хороший інструмент для цього)

3. Посортуйте за алфавітом

4. Подивіться на список, чи не зустрічаються URL веб сайтів, які повторюються в цьому листі. Якщо сайт зустрічається 3 і більше разів, підкресліть його.

5. Як тільки Ви створили список авторитетних сайтів, Ви повинні відвідати кожен і подивитися, в якому вигляді опубліковані посилання на Ваших конкурентів. Як тільки Ви визначили свої авторитетні веб сайти, зв’яжіться з ними. Змоделюйте стратегію, яку використовували Ваші конкуренти. Якщо ці сайти каталоги, знайдіть форму заяви на реєстрацію в каталозі. Якщо посилання зі статей, які написали Ваші конкуренти, напишіть свою. Якщо єдиний контакт, який Ви знайшли – це email, попросіть вебмайстра включити Ваш сайт. Ви можете так само запропонувати обмін посиланнями, якщо випаде така можливість.