filtru yandeksЩоб зняти АГС, є думка, треба підвищити соціальну вагу зафільтрованних сторінок.

По суті треба протвітити і пролайкати зафільтрованні сторінки, їх ПФ-вага підніметься, і навіть копіпастерські сторінки можуть повернутися в індекс.

Втім, це не скасовує фільтра на ранжування – тут все в’язко і не дуже зрозуміло. Так що можна мати сайт в індексі, але без позицій.

Варіацією даної методики може служити скупка силки на окремі зафільтрованні сторінки. Втім, на відміну від вищезгаданого способу чітких результатів немає – ще набираємо статистику.

Тривала переписка з Платоном в сукупності з заміною текстів статей зафільтрованних сторінок на унікальні – добре працює на невеликих сайтах. Так чи інакше нам вдалося таким чином повернути чимало сайтів назад в індекс.

Знятий АГС починає приносити НЧ-заходи через 2-3 місяці, але ніяк не відразу. За фактом маємо ряд сайтів, АГС з яких було знято ще в березні, а НЧ-заходи пішли тільки в червні.

Фільтр за переспам.

Велика частина жорстко зафільтрованних сайтів знижені саме за пере спам. А за фактом найчастіше так дістається сайтам, які перебували у відносному спокої і у верхній частині топа тривалий період часу, а потім за ніч відлітали на 100 позицій вниз. Тобто ще 2 роки тому політика переущільнення давала результат, а тепер все більше старих сайтів отримує -100 позицій за ці старі сайти.

Знімається фільтр так. Спочатку ставиться діагноз через листування з Платоном: “Мій сайт раптово зник з результатів пошуку. Підкажіть, не накладено на нього якийсь фільтр?” – Відправляється варіація такого запиту, на який слід один з традиційних відповідей на кшталт “все в порядку” або “сайт порушує бла-бла-бла”.

У разі порушень переписуємо всі тексти. Все – це все. У всіх трьох випадках накладення фільтра, який нам вдалося зняти з сайтів клієнтів, у всіх трьох – копірайтер стаття за статтею знімав виділення, зменшував щільність ключів, приблизно по 60-70 статей на кожному. Рекомендована щільність – це на ваш смак, але ми дотримувалися двох критеріїв: повернення читабельності і один ключ з прямим входженням на абзац. Іноді доводилося йти на зміну тексту в бік його спрощення: копірайтерські тексти часто зловживають багатослівністю.

Далі, кожні два тижні вирушав черговий запит на зняття фільтру або його перегляд. В середньому на зняття йшло від 4 до 10 тижнів. Результатом зняття є або у відповідь лист Платона про те, що фільтр знятий і сайт повернеться на позиції протягом Х тижнів. Або повідомлення, що фільтр накладено автоматом і буде знятий, як тільки автомат вважатиме, що все в порядку, в поєднанні з появою сайту в топ-100.

А от з постфільтром поки рецептів не знайдено. Це така гидота, яка стріляє, коли сайт вдається наздогнати до топ-15, а потім він знову отримує -10-20 позицій до результатів. Є підозра, що виправити дану ситуацію можна мордами і соціальними мережами, але статистики не вистачає, щоб говорити впевнено. Втім, клієнти з постфільтром і не звертаються – це ми зі своїми проектами так мучимося.

Афіліатом можна зняти тільки листуванням. Іншого способу, що дає позитивний результат, я ще не чув.