potincijni klientuПотенційні клієнти, які потрапили в Вашу воронку продажів — це особливі клієнти. Поки вони знаходяться всередині воронки, крокуючи з етапу на етап, вони знаходяться під пильною увагою з боку менеджера.

Цей потенційний клієнт є надією, впевненістю і можливістю для Вашої компанії.

Як визначити, для якого потенційного клієнта прийшов час потрапити в воронку?

Для того щоб стати Opportunity (і зануритися в Вашу воронку продажів), клієнту потрібно володіти певними властивостями.

Алгоритми визначення таких клієнтів можуть бути використані різні. Не останню роль тут відіграє експертна оцінка менеджера. Але є три обов’язкові умови, дотримання яких дозволяє вибрати кандидатів для Вашої воронки продажів.

Головною умовою є явно виражена зацікавленість потенційного клієнта у співпраці з Вами:

Ви повинні почути від нього, що: так, він зацікавлений в Вашій (або Вашого конкурента) пропозиції,

він повинен назвати Вам дату, коли він має намір скористатися Вашою пропозицією,

і назвати плановану суму бюджету.

Завдяки цій інформації Ви можете планувати (розраховувати з певною ймовірністю) суму Ваших продажів на конкретний період часу. Якщо клієнт не зможе впевнено підтвердити ці три умови — значить розміщувати його на етапах воронки ще зарано, потрібно ще над ним попрацювати.