email-marketungМи вже торкнулися питання про те, що використання різних сценаріїв розсилок допомагає зробити «перший крок» на шляху до знайомства з клієнтом, а також нагадати про себе забудькуватим користувачам. Сьогодні поговоримо про ті види листів, які спрямовані на реанімацію клієнтів, повернення до повторних покупок і підвищення лояльності.

Для того, щоб знайти «шлях до серця» споживача, необхідно зробити всього три кроки:

– Дізнатися хто ваші 20% постійних клієнтів

– Визначити, що їм потрібно. Інтереси, потреби, проблеми

– Знайти унікальну пропозицію

Подолати ці кроки допоможе правильно налаштований email-маркетинг. Утримуючі ланцюжки листів, наведені нижче, багато в чому допоможуть вам в цьому.

Ланцюжок після покупки

Для багатьох великих компаній важливості набуває не тільки сам факт покупки, але і робота з клієнтом після цієї події. Цей метод дуже добре працює з метою формування «містка» довіри між вами і клієнтом. І ланцюжок листів після продажу – відмінний інструмент.

Дослідження компанії Listrak показало, що в перші 90 днів після реєстрації або покупки (іншими словами, після здійснення першої дії), клієнт проявляє найбільш активну позицію по відношенню до вашої компанії. Тому важливо використовувати цей момент для «захоплення уваги» покупця.

Ланцюжок після покупки складається з декількох листів. У першому листі необхідно подякувати клієнту за покупку. Через кілька днів клієнт який  зробив покупку, вже встиг спробувати куплений товар в дії, тому необхідно попросити відгук. Даний лист готується від імені менеджера, який «відправляв» товар або від керівника компанії. Третій лист – бонус на наступну покупку. У четвертому листі, якщо бонус не використано, – пропозиція взяти участь в супер акції, розпродажі. У п’ятому листі можна запропонувати супутні послуги.

Порада. Розробляючи даний ланцюжок, використовуйте всі види персоналізації: ім’я клієнта, дата замовлення, замовлений товар, посилання на товар. Ці дані підвищують ефективність листів.