Email-marketing-pochtovyih-rassyilokEmail-маркетинг – це система взаємопов’язаних дій. І якщо розбити весь процес роботи з моменту початку збору бази до відправки розсилки на окремі етапи, якісно опрацювати кожну фазу, то можна досягти значних результатів.

Email-маркетинг представляє собою систему дій, яку я розбиваю на 4 фази.

Лідогенерація

Оптимізація збору лідів

На даному етапі ваша мета – збір бази контактів. І головне тут не швидкість, а якість. Адже цінність неякісної бази дуже мала, особливо якщо через це вашій розсилці загрожує потрапляння ваших листів в спам. Як правило, для збору бази за допомогою PR і маркетингових стратегій створюються одна або декілька воронок.

Інструменти:

  • Розробка та оптимізація лендінгів;
  • тестування лендінгів;
  • створення декількох форм підписки;
  • використання всіх інтернет-ресурсів (соціальні мережі, блог, сайт, партнерські майданчики і т.д.);
  • таргетована і контекстна реклама;
  • використання магнітів (бонусів).

Поширені помилки цього етапу:

  • Недостатня кількість форм для збору контактів.
  • Неякісний Лендінг.
  • Неправильне використання закликів до дії.
  1. Зв’язок

Другий крок – встановлення зв’язків з вашими контактами. На цьому етапі необхідно знайти підхід до кожного підписника. Йдеться про персоналізацію. Вам потрібно зрозуміти цілі підписників і максимально структурувати вашу базу. Найбільш прийнятна сегментація за інтересами. Ви тільки починаєте працювати, і у вас немає даних для сегментації? Ви можете використовувати анкетування або простежити переходи читачів по посиланнях, сегментуємо базу за цим принципом.

Інструменти:

  • тестування;
  • аналіз переходів;
  • анкетування;
  • тестування закликів до дії;
  • сегментація за статтю, віком, місцем проживання.

Поширені помилки на цьому етапі:

  • Загальні листи по всій базі.
  • Нецікаві пропозиції.
  • Відсутність автоматичних серій листів для нових підписників.
  • Автоматичні розсилки, без яких ви втрачаєте своїх клієнтів
  1. Конверсія

Для магазинів – це купівля товарів. Для інших сфер діяльності це можуть бути реєстрація, підтверджена зустрічі, скачування, виконання будь-якої заданої цільової дії і т.д.

Інструменти:

  • тестування закликів до дії;
  • різні механіки воронок продажів;
  • якісне обслуговування після здійснення замовлення.

Поширені помилки цього етапу:

  1. Короткі компанії, які не встигають зацікавити.
  2. Непротестовані лендінги.
  3. Не якісна зворотній зв’язок відразу після здійснення замовлення.
  4. Відсутність підтвердження замовлення.
  5. Відсутність зворотної реакції на цільову дію клієнта.
  6. Залучення

Ігнорування цього етапу – одна з найголовніших помилок маркетологів. Більшість припиняє взаємодію з клієнтом після підрахунків конверсії. Якщо ви не проігноруєте пост продажну роботу, то одна покупка може перерости в постійну взаємодію з вами. Якщо ви кинете покупця після першої покупки, то, швидше за все, повторну покупку  ця людина у вас вже не зробить.

Інструменти:

  • автоматичні серії розсилок з вдячністю;
  • сегментація за інтересами.

Поширені помилки:

  1. Ігнорування подяки.
  2. Розсилки по загальній базі.
  3. Несегментовані списки.
  4. Неякісні бази.

Висновки:

Не ставтеся до розсилки, як до одного процесу – розбийте роботу на 4 фази. Підійдіть однаково відповідально до кожного з етапів – і результативність ваших листів неодмінно виросте