
4 фази email-маркетингу

Email-маркетинг — це система взаємопов’язаних дій. І якщо розбити весь процес роботи з моменту початку збору бази до відправки розсилки на окремі етапи, якісно опрацювати кожну фазу, то можна досягти значних результатів.
Email-маркетинг представляє собою систему дій, яку я розбиваю на 4 фази.
Лідогенерація
Оптимізація збору лідів
На даному етапі ваша мета — збір бази контактів. І головне тут не швидкість, а якість. Адже цінність неякісної бази дуже мала, особливо якщо через це вашій розсилці загрожує потрапляння ваших листів в спам. Як правило, для збору бази за допомогою PR і маркетингових стратегій створюються одна або декілька воронок.
Інструменти:
- Розробка та оптимізація лендінгів;
- тестування лендінгів;
- створення декількох форм підписки;
- використання всіх інтернет-ресурсів (соціальні мережі, блог, сайт, партнерські майданчики і т.д.);
- таргетована і контекстна реклама;
- використання магнітів (бонусів).
Поширені помилки цього етапу:
- Недостатня кількість форм для збору контактів.
- Неякісний Лендінг.
- Неправильне використання закликів до дії.
- Зв’язок
Другий крок — встановлення зв’язків з вашими контактами. На цьому етапі необхідно знайти підхід до кожного підписника. Йдеться про персоналізацію. Вам потрібно зрозуміти цілі підписників і максимально структурувати вашу базу. Найбільш прийнятна сегментація за інтересами. Ви тільки починаєте працювати, і у вас немає даних для сегментації? Ви можете використовувати анкетування або простежити переходи читачів по посиланнях, сегментуємо базу за цим принципом.
Інструменти:
- тестування;
- аналіз переходів;
- анкетування;
- тестування закликів до дії;
- сегментація за статтю, віком, місцем проживання.
Поширені помилки на цьому етапі:
- Загальні листи по всій базі.
- Нецікаві пропозиції.
- Відсутність автоматичних серій листів для нових підписників.
- Автоматичні розсилки, без яких ви втрачаєте своїх клієнтів
- Конверсія
Для магазинів — це купівля товарів. Для інших сфер діяльності це можуть бути реєстрація, підтверджена зустрічі, скачування, виконання будь-якої заданої цільової дії і т.д.
Інструменти:
- тестування закликів до дії;
- різні механіки воронок продажів;
- якісне обслуговування після здійснення замовлення.
Поширені помилки цього етапу:
- Короткі компанії, які не встигають зацікавити.
- Непротестовані лендінги.
- Не якісна зворотній зв’язок відразу після здійснення замовлення.
- Відсутність підтвердження замовлення.
- Відсутність зворотної реакції на цільову дію клієнта.
- Залучення
Ігнорування цього етапу — одна з найголовніших помилок маркетологів. Більшість припиняє взаємодію з клієнтом після підрахунків конверсії. Якщо ви не проігноруєте пост продажну роботу, то одна покупка може перерости в постійну взаємодію з вами. Якщо ви кинете покупця після першої покупки, то, швидше за все, повторну покупку ця людина у вас вже не зробить.
Зазвичай сервіси автоматизації маркетингу надають всі необхідні для цього інструменти. Для прикладу сервіс розсилок SendPulse.
Інструменти:
- автоматичні серії розсилок з вдячністю;
- сегментація за інтересами.
Поширені помилки:
- Ігнорування подяки.
- Розсилки по загальній базі.
- Несегментовані списки.
- Неякісні бази.
Висновки:
Не ставтеся до розсилки, як до одного процесу — розбийте роботу на 4 фази. Підійдіть однаково відповідально до кожного з етапів — і результативність ваших листів неодмінно виросте