emailЯкщо продаючі ланцюжки листів не спрацьовують на вашій цільовій аудиторії, є метод, який допоможе достукатися до «серця» покупця.

Ланцюжок складається з 5-8 листів. У кожному з них надаються корисні рекомендації та поради, що допомагають підписнику в його роботі, розвитку. Такі листи заздалегідь відповідають на питання клієнтів, які можуть виникнути в процесі покупки або використання продукту. Продаючий елемент можна включати тільки в останніх листах. До цього – формуємо довіру і надаємо корисний контент

Порада. Транзакційні листи потрібно відправляти від імені співробітника вашої компанії, керівника або вигаданого героя. Даний хід продемонструє підписнику, що з ним контактує за допомогою листів не комп’ютер або програма, а жива людина, представник компанії.

Глибока реанімація

Що робити, якщо користувачі не реагують на розсилки? Я хочу навести приклад стратегії реанімаційного ланцюжка, яку я використав в одному великому  Інтернет-магазині ювелірних прикрас.

Якщо користувач не здійснював покупки протягом 90 днів, після реєстрації останнього замовлення йому відправлявся лист з темою «Ми сумуємо». У листі давалася знижка 10%, якщо підписник зробить покупку зараз.

Другий лист відправлявся клієнту, якщо покупки не було  180 днів з моменту останнього замовлення. У листі пропонувався бонус, ще вигідніший, ніж в першому листі. Крім цього в контент були включені нагадування про гарантії повернення та переваги магазину.

Третій лист відправлявся через 360 днів з моменту останньої покупки. У листі підписнику пропонується найвигідніший бонус і низькі ціни на любі позиції магазину. Якщо і це не спрацьовувало, підписника видаляли з бази розсилок.

Використовуючи такий ланцюжок можна повернути до повторних покупок клієнта. Ви не витрачаєте час на пошук нових, а використовуєте існуючу базу. У той же час ви стежите за «гігієною» бази, видаляючи від розсилок тих, хто вже давно не відкривав листи.