seoЯк і в багатьох інших областях розвитку веб-проекту існують свої переваги і недоліки як у випадку самостійної оптимізації, так і в разі залучення професіоналів. Тому при ухваленні рішення необхідно зважити всі ЗА та ПРОТИ.

Переваги роботи з професійними оптимізаторами:

• Багатий досвід – професіонали в області SEO з досвідом роботи в кілька років можуть дати Вам дуже цінні поради по роботі пошукових машин і того, що від них очікувати в процесі оптимізації . Вони також розуміють і можуть інтерпретувати дані ранжирування для виявлення тенденцій і визначення стратегій, які слід застосовувати чи навпаки уникати.

• Зв’язки – багато оптимізаторів контактують з іншими представниками SEO-спільноти з досвідом в певних областях (наприклад, прес-релізи, поширення статей, довідники тощо). Вони можуть внести значний внесок в успіх Вашого проекту. Деякі оптимізатори спілкуються навіть з народом з пошукових порталів, хоча ці контакти використовують дуже рідко, а представники пошукових систем намагаються уникати необ’єктивності та фаворитизму в своїй роботі.

• Знання в області створення пошукової мережі – професіонали можуть швидко визначити тематичні спільноти та найбільш популярні і релевантні сайти з ним, заощаджуючи тим самим час при створенні пошукової мережі. Оптимізатори мають досвід в купівлі посиланями і можуть визначити вимоги окремих сайтів для оплачених посилань тощо

• Визначення контенту, на який будуть посилатися – оптимізатори часто є справжніми профі у створенні та запуску контенту. Вони не тільки визначають контент, який може отримати посилання з сайтів певних веб-співтовариств, вони також мають досвід в тому, як розкрутити цей контент.

• Рішення можливих проблем – професіонали можуть виявити і вирішити проблеми, які невигідно впливають на індексацію, ранжування або призводять до санкцій з боку пошукових систем. Цей навик непросто розвинути без років практики.

• Економія часу – процес оптимізації може зайняти значний час. Досвідчений оптимізатор займається розкруткою по науці і тому може працювати набагато ефективніше за більш короткий час.

Переваги самостійної оптимізації

• Повний контроль – з особистою відповідальністю приходить повний контроль за кожним елементом процесу оптимізації.

• Вивчення на практиці – потоки відвідувачів, їх збільшення і зменшення швидко навчить новачка того, що працює, а що ні. Певні посилання, таймінг, зміни на сторінках – все разом – це процес навчання на практиці.

• Особиста відповідальність – Ваш успіх або невдача будуть повністю залежати від Ваших зусиль.

• Економія – якщо Ви самі займаєтеся оптимізацією, то Вам не потрібно нікому платити. Якщо Ви вважаєте, що Ваш час менш цінний, ніж оплата послуг професійного оптимізатора, тоді самостійна оптимізація може допомогти Вам заощадити гроші. Володіючи цією інформацією, Ви можете прийняти правильне рішення. Пам’ятайте також, що багато професійних оптимізаторів пропонують консультації  (SEO аудит), який допоможе Вам розробити стратегічний план. Пам’ятайте, що оптимізація – це область, яка приваблює багато несумлінних компанії, тому для правильного вибору SEO компанії приділіть увагу наступним моментам:

• Маніпуляції і пошуковий спам – надмірно агресивні тактики можуть призвести до бану Вашого ресурсу пошуковими системами.

• Обмін посиланнями і Free-for-All посилання – хоча обіцянку легкого створення посилань за допомогою обміну або лінкоферм здається привабливим, ця тактика часто призводить до поганих результатів.

Природні вхідні посилання з сайтів, з яких Ваші конкуренти не можуть отримати посилання, – це найкращий спосіб отримати хороші результати у видачі в довгостроковій перспективі.

• Оптимізація сторінок під пошукові машини, а не користувачів – професійно працюючи  SEO компанії повинні мати фахівців з копірайтингу, які можуть написати привабливі тексти як для відвідувачів, так і для пошукових систем. Повторне використання ключових слів (як зазначено вище) за великим рахунком безглуздо. Ведення діалогу – це відмінний спосіб зацікавити у своєму контенті як користувачів, так і пошукові системи.

• Гарантовані результати при ранжуванні – гарантоване ранжування – часто один з перших показників того, що Ви маєте справу з недобросовісним оптимізатором. Жоден сумлінний оптимізатор не може гарантувати певні результати в ранжуванні, оскільки пошукові системи несуть відповідальність за результати у видачі та постійно міняють своєї алгоритм. Остерігайтеся також компаній, які обіцяють вдалі позиції у видачі тисяч пошуковців (пам’ятаєте, що велика четвірка пошукових систем відповідає за 95% всього пошукового трафіку). Не попадіться також на інші “трюки” або “секрети”. Відмінні результати у видачі можливі тільки у відмінних сайтів з якісними посиланнями – немає потреби в будь-яких трюках або секрети.

• Дослідіть – фірму, з якою Ви співпрацюєте, повинна надавати інформацію до роздумів, переважно як від своїх клієнтів, так і від незалежних оптимізаторів. Якщо ця інформація здається надуманою або сумнівною, швидше за все так воно і є.

Нарешті, якщо Ви самі хочете зайнятися оптимізацією, пам’ятайте, що в цьому керівництві були дані тільки самі основи науки. SEO – це щоденна практика. Справжні професіонали вдосконалюють свої знання та навички кожен день, щоб бути в курсі останніх тенденцій в мережі і змін алгоритмів пошукових систем. Власник бізнесу або сайту звичайно ж захоче вступити в кілька SEO спільнот і отримувати свіжу інформацію і дані про кращі практики від експертів індустрії.