TargetingНе існує стійкого правила щодо складання навколо тематичних запитів.

Кожна послуга або продукт в своїй мірі різні і відрізняються один від одного.

Використовуйте свою уяву і розуміння свого продукту і в цьому випадку ви отримаєте величезну перевагу перед своїми конкурентами.

Що таке таргетинг?

Націлення – це обмеження на показ контекстної реклами. Існують різні види таргентинга, які використовуються при складанні такими рекламними компаніями як Яндекс.Дірект і Google AdWords.

Географічний таргетинг

Оголошення прив’язуються до вашого географічного положенню. Це положення визначається за допомогою IP-адреси.

Для більшості рекламодавців через це виникла якась проблема. Наприклад, клієнт який здійснює роботу по всій країні, має IP-адресу одного міста, і в зв’язку з цим всі користувачі які вийшли в мережу визначаються гуглом як жителі даного міста.

Тимчасовий таргетинг

Визначення часу показу оголошень. У Яндекс.Директ можна використовувати такі настройки як:

– Дні тижня;

– Час доби;

Націлення на покази реклами

При визначенні місця розміщення реклами або оголошення можна визначати замовлення не тільки в пошуковій мережі, але також можна вибирати сайти, що відповідають тематиці.