Що ж таке регіональне просування?

prosyvanja saityВсі хто, так чи інакше, стикається в своїй роботі з просуванням сайтів в Google йди Яндекс, чули вже про появу регіональної видачі, і звичайно ж регіональному просуванні сайтів.

Спочатку це було реалізовано Яндексом, а трохи пізніше і Google почав враховувати регіон при формуванні результатів пошуку (особисто я бачив тільки зміни контекстних оголошень в Google, в Яндексі видача дуже змінюється).

Пошукові системи не хочуть стояти на місці, з цього постійно зобов’язані впроваджувати ті чи інші нововведення для того, що б збільшити прибуток або свою вартість. Це впроваджується через підвищення якості видачі, юзабіліті та інше. Я згадував раніше про локальної видачі (коли пошукач у видачі

відображає місцеві сайти вище). Давай ті ж подивимося як це працює зі сторони користувача пошукача.

Є 2 варіанти – або користувач при написанні запиту свідомо додає якийсь географічний об’єкт, будь це регіон чи місто. Якщо перше не виконано, то пошуковик сам в залежності від ip адреси з якого був здійснений запит, привласнить відповідний регіон, спираючись на який багато в чому і буде формуватися видача. До слова на останній спосіб визначення регіону, користувач в змозі вплинути і сам. Для цього, наприклад в Яндексі, необхідно при пошуку просто вказати бажаний регіон.

Перший варіант можна проілюструвати наступним прикладом – ви зайшли в Яндекс і ввели наступний запит – «мінімальна заробітна плата в москві» або «Латвийская социальная сеть». Всі ці запити будуть вважатися регіональними і в першу чергу в результаті пошуку ви побачите сайти які, так чи інакше пов’язані із зазначеним регіоном, містом і т.д.

Визначення регіону за другим варіантом виглядає наступним чином. Ви вийшли в інтернет з домашнього ПК, в якості провайдера ви користуєтеся послугами місцевої компанії, логічно припустити, що і діапазон ip адрес з яких здійснюється вихід в глобальну мережу, швидше за все буде відповідати Вашому регіоні. Таким чином, пошуковики та визначають, сайти якого регіону будуть більше підходити для ваших запитів.

Вище ми розглянули, як відбувається регіональний пошук для користувача . Тепер давайте поговоримо, як нові чинники ранжирування можуть використовувати оптимізатори і власники веб-сайтів для залучення відвідувачів з пошукових систем за допомогою просування сайту в Житомирі, наприклад:

З першим способом привласнення «регіональність» все більш менш зрозуміло. Якщо ви зацікавлений в залученні користувачів на свій сайт скажімо з регіону Москва, то вам потрібно просувати сайт, не просто за запитом «чергова аптека», а за запитом «чергова аптека москва» і т.п.

З другим способом все трохи складніше. Але і тут є можливість поліпшити позиції вашого сайту, треба лише визначитися заздалегідь відвідувачі з яких регіонів є для вас найбільш бажаними. Припустимо, ви є власником аптеки, у якої є сайт в інтернеті. Вас адже в першу чергу будуть цікавити відвідувачі вашого ж міста і прилеглих територій, адже так? При цьому вам навряд чи принесуть користь відвідувачі з іншого кінця Росії! Якщо ці твердження для вас справедливі – йдемо в панель вебмастера Яндекса і Googla і вказуємо регіон для свого сайту.

Однак є такі сайти і такі запити, для яких регіональність не має ніякого значення, а то й взагалі трудноопределімо. Наприклад, ви є власником блогу про кулінарію, вам думаю, буде без різниці, звідки прийшов відвідувач, з Москви чи з Іркутська. Ну або сайт містить довідкову інформацію про ГОСТах і т.п. нормативних документах, його власнику так само швидше за все не особливо цікаво де проживає відвідувач. Зрозуміло, що власникам подібних сайтів вказувати регіон немає особливого сенсу. Це що стосується сайтів.

Є і запити, для яких недоцільно визначати регіон і враховувати цю інформацію при ранжируванні. Наприклад, досить дивно буде виглядати запит – «рецепт салату цезар Рязань» або «у дитини нежить красноярськ». При оптимізації сайту під запити це так само потрібно враховувати і додавати регіон тільки там де це має хоч якийсь сенс.

Просування сайту на регіональному рівні може бути як і легше так і складніше. Приміром просування інтернет магазину на рівні м. Житомира не так вже і складно, а ось вийти на Український рівень вкрай складно. У київському ж регіоні думаю є напрямки в яких легше просуватися на всю країну ніж на регіон.