Власник інтернет-бізнесу

biznes

Ви вже власник інтернет-бізнесу?

Ви вже відкрили свій інтернет-бізнес, але Вам не вистачає трохи, щоб почати отримувати серйозні результати.
Ви хочете бути вільним, подорожувати, проводити час з сім’єю, і розвивати свої недешеві хобі.
Вам потрібно багато вільного часу, щоб зайнятися своїм тілом, захопленнями, особистим життям.
Ви хочете, щоб поруч з вами працювала команда професіоналів на яких можна покластися.

 

Готові почати будувати своє нове життя вже завтра?

Для кого даний курс:

Для власників інтернет бізнесу які хочуть витративши 3 години дізнатися про те наскільки добре оптимізований сайт людьми, яким він платить гроші. Чи справді ведуться роботи над сайтом, а не розказуються страшилки і міфи.

Що Ви отримаєте після перегляду курсу?

З даного курсу Ви дізнаєтеся, як проводити аналіз вашого сайту і  скільки ця робота може коштувати насправді, з яких джерел збирати інформацію для визначення внутрішніх сильних і слабких сторін вашого. Також Ви дізнаєтеся, які методи необхідно використовувати для визначення зовнішніх можливостей і загроз. Переглянувши даний відеокурс, Ви зрозумієте, які основні помилки відбуваються в 99,9% випадків, а також навчитеся їх не здійснювати. Навчитеся робити правильні висновки, і найголовніше, чітко зрозумієте, що без проведення всебічного аналізу не варто приймати стратегічні і тактичні рішення щодо розвитку бізнесу. Протягом курсу ви пройдете всі етапи аналізу, а також побачите на конкретних прикладах з Моєї практики, як на базі грамотно проведеного аналізу компаніям вдалося зробити значний стрибок у бізнесі.

 

Модуль 1 – Технічна оптимізація
– Які технічні помилки зводять нанівець просування вашого сайту;
– Причини появи дублікатів контенту і вся необхідна інформація для боротьби з ними;
– Покроковий чек-лист технічного аудиту, який допоможе уникнути всіх можливих проблем на сайті;
– Через що більшість сайтів ніколи не потраплять в ТОП?

Модуль 2 – Внутрішня оптимізація
– На що в першу чергу звертати увагу при оптимізації сторінок сайту;
– Як правильно аналізувати конкурентів (80% оптимізаторів упускають ці нюанси з виду);
– Як уникнути всіх підводних каменів, пов’язаних з релевантністью текстів.

Модуль 3 – Зовнішня оптимізація
– Чи потрібні взагалі посилання для просування вашому проекту;
– Як економити мінімум 40% на силочному бюджеті без втрати результату;
– Авторська стратегія покупки посилань, що гарантує високі результати;
– Можливі санкції за масову покупку посилань, і що робити, щоб гарантовано їх уникнути.

Модуль 4 – Поведінкові фактори
– Розвію всі міфи, якими обросли поведінкові чинники;
– Які фактори актуальні, і як відстежувати їх автоматично;
– Яким вимогам повинен відповідати ваш сайт, щоб не було ніяких проблем з поведінковими факторами;
– Як використовувати аналітику для поліпшення свого сайту
– і багато іншого…