Нерідко трапляється, що знаходження сайту в перших рядках видачі пошукових систем, велика кількість відвідувачів не гарантує збільшення продажів. Іншими словами, при неправильному підході ви можете зіткнутися з тим, що інвестиції в просування сайту і рекламу дадуть зворотний ефект, можуть привести до збитковості. Приблизно з такою проблемою зіткнувся мій клієнт. Для виправлення існуючого становища було прийнято узгоджене рішення – провести маркетинговий seo-аудит і на його основі виконати модифікацію сайту.

Ці результати стали основою для роботи з позиціонування бізнесу клієнта. Розкривши весь потенціал можливостей компанії, я приступив до детального аналізу послуг, конкурентів і споживачів, розробці маркетингової стратегії. І тільки за результатами всієї цієї роботи була визначена концепція сайту – його інформаційна архітектура, функціональність, принципи оформлення сайту і реалізації прототипів сторінок.

Поточна версія сайту, реалізована повністю на основі проведеного маркетингового аудиту. Найважливішим є те, що завдяки модифікації сайту, мені вдалося оперативно і істотно збільшити конверсію.