Переваги і недоліки інтернет-магазинів як бізнесу

Сучасні тенденції та світовий розвиток технологій відкривають суспільству нові сфери реалізації своїх можливостей. Ідея відкриття своєї справи відвідує все більшу кількість людей. І тут на перший план виходить думка про створення Інтернет-магазину. Адже ця форма ведення бізнесу обіцяє безліч...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Потенційні клієнти

Потенційні клієнти, які потрапили в Вашу воронку продажів – це особливі клієнти. Поки вони знаходяться всередині воронки, крокуючи з етапу на етап, вони знаходяться під пильною увагою з боку менеджера. Цей потенційний клієнт є надією, впевненістю і можливістю для...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Воронка продажів погляд із середини

Концепція воронки продажів пронизує всі відносини з покупцями в CRM-моделі і є базовим механізмом для систем продажів,  планування,  управління і прогнозування. Кожен потенційний клієнт, контакт якого я отримав в процесі генерації потенційних клієнтів (lead generation), і ті з них,...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Методи планування продажів

Спілкуючись з колегами, з потенційними клієнтами, які представляють різні компанії, що працюють на B2B ринку, я часто цікавлюся, як у них відбувається процес планування. У 90% випадків відбувається це приблизно таким чином: В кінці місяця для кожного менеджера, іноді...

ДЕТАЛЬНІШЕ

4 напрямки SEO, в які варто інвестувати в 2016 році

Мобільність сайту Згідно з дослідженнями мобільного ринку України: 67% користувачів виходять в Інтернет з звичайних комп’ютерів 41% користувачів переважно використовують мобільні телефони для виходу в Інтернет 26% користувачів – планшети Сайти, що не адаптовані під мобільні екрани, погіршують призначений...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Як підвищити конверсію? .. Або особливості психології споживача

Знання психології споживача – найважливіший елемент маркетингу, особливо коли мова йде про підвищення конверсії. На щастя, сьогодні ми можемо орієнтуватися не тільки на почуття і особистий досвід, а й на професійні дослідження психології споживчої поведінки. Те, про що я...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Конверсія

Клієнти, потрапляючи в воронку продажів, проходять крізь неї з різною швидкістю. Але якщо ми візьмемо середню швидкість за період – то ми отримаємо важливий для CRM-продажів показник «Конверсія». Його ще називають «Конверсія воронки продажів». У кожного з менеджерів продажів...

ДЕТАЛЬНІШЕ

5 типів покупців. Збільшуємо конверсію. Як їх мотивувати до покупки?

Щоб відвідувачі стали покупцями, потрібно, перш за все, розуміти купівельну поведінку. З цієї точки зору всіх людей можна розділити на 5 архетипів. «Мисливці за знижками» Ці покупці пишаються тим, що ніколи і нічого не купують по початковим роздрібними цінами....

ДЕТАЛЬНІШЕ

Потенціал клієнтської бази. Як збільшити прибуток, продаючи більше вже існуючим клієнтам?

Більшість компаній не ведуть клієнтську базу взагалі. А більшість з тих, хто все-таки її веде, ніяк не використовують її величезний потенціал. Як правило це робиться не професійно. Перша і основна  проблема полягає в тому, що про клієнта забувають відразу...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Яка вартість клієнта?

Клієнт стає Вашим покупцем тоді, коли він заплатив за надані йому послуги або доставлений товар. Але до і після цього відбувається дуже багато цікавих процесів, вміння впливати на які приносить компанії неоціненні переваги перед конкурентами. До того, як Ваш...

ДЕТАЛЬНІШЕ

5 способів створити взаємовідносини з клієнтом

Використовуючи у своїй стратегії продажів і маркетингу підхід, орієнтований на створення відносин з клієнтами, потрібно пам’ятати про необхідність двостороннього інтересу до підтримки відносин. Крім цього, важливим є питання – хто в цих відносинах яку роль виконує. Також завжди потрібно...

ДЕТАЛЬНІШЕ

Швидкість завантаження сторінки впливає на ранжирування сайту

На даний час існують безліч факторів, за якими пошукові системи ранжирують документи і видають їх користувачеві. Наприклад, Яндекс враховує більше тисячі чинників при ранжируванні сайтів. Багато з них відомі оптимізаторам, а інші ретельно від них ховаються, щоб виключити вплив...

ДЕТАЛЬНІШЕ
-