Розповім вам історію.

Офіс звичайної компанії в місті «N».

9 або 10 ранку.

Директор приходить до свого кабінету, сідає, наливає каву і налаштовує себе на продуктивний день і виконання поставлених завдань …

Проходить 20 — 30 хвилин, забігає перший співробітник …

«Іван Іванович, там доставка запізнюється, а клієнт не може чекати і просить перенести доставку або повернути гроші, що робити ?!»

Недопиту каву. Перевірка даних. Дзвінок водієві. Напуття відповідального співробітника. Питання вирішено.

Директор допиває каву, сідає зайнятися своїми завданнями, відкриває план на день, але …

Через 40 хвилин

«Іван Іванович, там клієнт хоче внести правки в договір і змінити терміни, що робити ?!»

Поки вирішувалося це питання, паралельно поступив новий від бухгалтера:

«Іван Іванович, я вже мільйон разів просила відділ продажів запросити  документи у своїх клієнтів! Як мені звітний період закривати? Розберіться з ними, інакше це нічим хорошим не закінчиться! »

Так, весь день перебуваючи в плинності, директор дивиться на годинник і розуміє — робочий день закінчився, завтра знову спробую зайнятися розвитком свого бізнесу …

Знайома картина?

Але ж так відбувається робочий день у більшості власників мікро- малого, так і середнього бізнесу.

Це синдром того, що у Вашому бізнесі завівся операційний монстр, він не дає виконувати ті завдання, які ведуть до масштабування бізнесу і збільшення прибутку від вашого бізнесу.

Проблема тут в тому, що це не «співробітники тупі» і не «клієнти — м … ки», це ми з Вами протягом довгого терміну годуємо операційного монстра, даємо йому привід для зростання і, на превеликий жаль, настає такий момент, коли стає пізно …

Монстр знищує ваш бізнес.

Чим же ми його годуємо?

Наймаємо співробітників, не створивши для них регламенти та стандарти роботи;

Не описуємо вимоги і показники до персоналу з різних відділів;

Всі завдання роздаємо в усній формі, тішачи себе тим, що співробітники запам’ятали і зроблять на 100% так, як ми хочемо;

Відповідаємо на одні і ті ж питання співробітника, думаючи, що це був останній раз і тепер він вже точно повинен зрозуміти;

Не намагаємося відповісти на питання, які за логікою бізнесу є ключовими: «Скільки я сьогодні заробив?», «Яка собівартість у товару X?», «Скільки я заробив на клієнті Y?»

І багато чого іншого … (знайдіть слабкі місця в своєму бізнесі — залиште заявку і отримаєте консалтингову анкету для аудиту)

Що виходить в результаті?

Кількість невирішених питань множиться, розмір чорних дір в бізнесі збільшується, хвиля нерозуміння ефективності бізнесу стає все вище і … В результаті накриває підприємця і він змушений покинути «потопаючий корабель».

Саме так операційний монстр харчується. Він призводить до неефективного витрачання грошових і часових ресурсів, розкраданню до компанії, постійного конфлікту відділів та інших ситуацій, які вже є наслідком, а не причиною.

Що ж робити в цій ситуації?

ПРОСТО. ПЕРЕСТАНЬТЕ. Годувати. ОПЕРАЦІЙНОГО. МОНСТРА!

Почніть з банального, але дуже важливого:

Візьміть листок і ручку, а краще записну книжку і випишіть всі питання, які за останній день-тиждень-місяць Вам задавали співробітники різних відділів.

Прямо зараз візьміть і зробіть це!

Скільки вийшло?

Якщо менше 50 (я не помилився, П’ЯТДЕСЯТИ), значить Ви багато встигли забути.

Додатково до цього в найближчий тиждень, коли до Вас буде заходити співробітники з питаннями, то обов’язково записуйте їх в цей список, якщо його ще там немає, а якщо є, то ставте навпроти нього «+».

В результаті у Вас вийде значний список, який повинен налічувати не менше 100 питань. Крім цього у Вас буде розуміння частоти виникнення тих чи інших питань.

Що робити далі, щоб ваш бізнес розвивався, а прибуток зростав?

Почніть записувати відповіді на ці питання і публікувати їх в єдиному документі, який бачитимуть всі співробітники. При цьому спершу приділіть уваги тих питань, які персонал задає найчастіше.

Так, це займе час … Так, потрібно буде записувати відео-відповіді, писати багато тексту, але без цього ви ніколи не зможете вбити операційного монстра.

Це перший крок, який дозволить заощадити вам величезну кількість часу і змусить худнути Вашого операційного монстра.

Скільки саме часу ви заощадите?

Уявіть, що у Вашій компанії 10 чоловік …

Кожному з них ви в середньому приділяєте 15 хвилин в день для вирішення якихось питань / ситуацій.

Що виходить?

В день на 10 співробітників ви витрачаєте 2,5 години (Це більше 30% робочого часу)

У тиждень Ви витрачаєте 12,5 годин

В місяць трохи більше 2 робочих днів

А в рік Ви витрачаєте 25 (!!!) днів, відповідаючи на одні і ті ж питання співробітників

Саме тому треба зробити перший крок вже сьогодні …

Почніть з відповідей на щоденні та найпопулярніші питання співробітників різних відділів.

Єдине, залишається кілька деталей:

  • Як оформити ці матеріали в єдину базу знань?
  • Що робити якщо співробітники все-одно бігають до мене за старою звичкою?
  • У мене немає часу все описувати, чи є інший спосіб?

Щоб отримати відповіді на ці та багато інших питань, беріть участь в програмі «SEO та інтернет маркетинг», яка стартує в найближчий місяць. Всі подробиці тут

Залиште заявку і отримаєте консалтингову анкету, яка допоможе виявити слабкі місця в вашому бізнесі.