fbpx

Милий монстр, який непомітно «з’їдає» прибуток вашого бізнесу

Розповім вам історію. Офіс звичайної компанії в місті «N». 9 або 10 ранку. Директор приходить до свого кабінету, сідає, наливає каву і налаштовує себе на продуктивний день і виконання поставлених завдань … Проходить 20 — 30 хвилин, забігає перший співробітник … «Іван Іванович, там доставка запізнюється, а клієнт не...

Якість контенту важливіше технічної оптимізації для ранжирування

Джон Мюллер під час останньої зустрічі вебмайстрів нагадав про важливість якості контенту та технічної оптимізації для ранжирування сайтів. На онлайн зустрічі один з вебмайстрів звернувся за допомогою в ранжуванні сайту. Інструменти Google не визначали ніяких технічних проблем на сторінках. Сайт швидко завантажується і відмінно оптимізований під мобільні екрани, але...

Google: в Sitemap повинні бути робочі URL-адреси

Google: в Sitemap повинні бути робочі URL-адресаВ іншому випадку Гуглбот ігноруватиме файли Карти сайту. Про це повідомив співробітник Відділу якості пошуку Google Джон Мюллер (John Mueller). У Твіттері його запитали: «Як часто Гугл обробляє HTTP-URL? Точно так само як і HTTPS-URL?» Відповідь представника пошуку звівся до наступного: «Ми припиняємо...

Дані з Google Search Console з’явилися прямо в SERP

Дані з Google Search Console з’явилися прямо в SERP Фрагменти деяких звітів з Панелі веб-майстри Google стали демонструватися прямо в результатах пошуку. Дане нововведення вперше було помічено за кілька місяців до 2019 року в США. Тепер те ж саме відбувається з видачею Гугл і в Укрнеті. Блок з Google...

Процес чи результат?

Давайте все-таки розберемо, що важливіше — процес або результат? Уявімо таку ситуацію, коли чудова дівчина, назвемо її Оля, любить пекти торти. Вона може навіть не пробувати, що в підсумку вийшло — їй приносить задоволення сам процес. Вдосконалюючись у своїй майстерності, Оля може перетворити це хобі в непоганий бізнес, але...

10 причин по яких варто кинути роботу і почати займатися своєю справою

Осознаність, що ви творець. У вас буде можливість створити щось своє, так як вам подобається, по вашим законам. Ви зможете вплинути на світ і зробити його трішки кращим. Почуття, що ти «мужик», навіть якщо ви тендітна дівчина. Змінюючи уявну стабільність на успіх, ви будите в собі сміливість. Не будете...

7 рекомендацій по SEO на 2019 рік в алгоритмах Google

Пошук кардинально змінюється, алгоритми стають складнішими і розумнішими, вчаться визначати реакції і ступінь задоволеності користувачів, щоб покращувати пошукову відповідь. В даному матеріалі зібрані 7 основних рекомендацій, які допоможуть зайняти високі позиції в пошуку в 2019 році. Всі рекомендації засновані на змінах Google алгоритмах, які ми спостерігали в 2018 році....

Головні рекомендації та підказки Google вебмастерам

Якщо сайт досі не перейшов на мобільний індекс, це зовсім не означає, що він не готовий або не оптимiзований. Перехід здійснюється поступово. Відповідність контенту мобільної і деськтопної версії важливо до переходу на мобільний індекс. Після переходу сайту в мобільний індекс, Google при ранжируванні стане враховувати тільки мобільний контент. Переконайтеся,...

5 питань до фахівця в питаннях Google алгоритмів і санкцій

Редакція блогу SEMRush задала питання, які хвилюють оптимізаторів і веб-майстрів, Марі Хайнс, експерту в області фільтрів і алгоритмів Google. Хоча посилання все ще залишаються основним фактором ранжирування, Google вже вміє відрізняти природні посилання від проставлених з метою  SEO. З 2008 року Марі допомагає сайтам реабілітуватися після потрапляння під фільтри...

Про оновлення основного алгоритму Google 

З недавніх пір Google об’єднав усі алгоритми ранжирування в один — основний. Тепер Penguin, Panda і інші працюють разом, варіюючи позиції сайтів. Для вебмайстрів зміни позицій сайту в Google тепер стає загадкою. Так, дія Панди була направлена на боротьбу з неякісним контентом, а Пінгвін боровся з покупними посиланнями. Кожен...

Як знайти клієнта? .. або реклама не мистецтво

В останньому п’ятилітті стало зрозуміло, що реклама в засобах масової інформації дає все менше результату. Якщо спочатку 90-х для виведення на ринок товару або збільшення продажів досить було «повісити» ролик на TV, то тепер одного рекламного каналу мало. Величезна частина аудиторії просто не дивиться телевізор. Подібне явище відбувається з...

Ідеальний заголовок: психологія, правила, рекомендації

Заголовок визначає рішення користувача: переходити на сторінку, відкривати товар, читати статтю чи ігнорувати її. Ефективність заголовків вимірюють шляхом А / В тестування. Перемагає той, який збирає більше кліків. А чи правильно це? Якщо користувач клікнув на заголовок, а потім в частки секунди покинув сайт, повернувся в видачу або на...

130 queries in 1,872 seconds.